Verkeerde R4 kaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tegearre

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2011
Berichten
4
Ik had een R4i sds kaart Deze is geel van kleur. Ik heb deze vermoedelijk vernield doordat ik de DS via internet liet upgraden. Ja dom van mij. Deze kaart start dus niet meer op. Nu heb ik een nieuwe aangeschafd en deze is grijs van kleur. De Opdruk is nagenoeg gelijk aan de gele kaart alleen staat hier op de sticker onder RDiDS "revolution for DS" Dit staat niet op de gele kaart. Enfin de oud SD kaart erin en spelen dacht ik. Helaas. Zodra ik de kaart opstart krijg ik de melding "loading" en vervolgens gebeurd er niets meer. Wat gaat er fout. Ik gebruikd de SD kaart die eerst in de gele kaart zat. Heb ik een verkeers kaart gekocht? Ik heb een nitendo dsi. Wie helpt mij?
 
Als eerste, dom van je want er staat firmware op die je kunt vervangen, geen 2e te kopen dus :S
Heb je nieuwsgroepen waarmee je het download? zoek dan RDiDS op en vervang alles op het sd kaartje naar die nieuwe bestanden/firmware, zet in de map: Games/Spellen de spelletjes in en klaar
 
Ik snap niet hoe ik de nieuwe firmware dan op de kaart moet krijgen. Ik heb de versie 1.62 op de SD kaart staan maar zodra ik een spel wil opstarten dat gaat gaat ie laden en blijft dat doen. Wat de gelekaart betref. die start helemaal niet meer op. Ik krijg dan direct de melding dat er een error is en dat ik de nitendo moet uitzetten en de handleiding moet doorlezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zijn de stappen die je doet, doe ze precies na:
1. Download die firmware op een nieuwsgroep site en open het met Alt.Binz en blablabla... (aangezien je het toch snapt)
2. Gooi alles van je SD card eraf, dat je een lege map ziet
3. Plak alles van die gedownloade firmware op je SD
4. Plaats de spellen in de map: Games/Spellen
5. Klaar

Dat zijn de stappen, makkelijker kan niet als je nieuwsgroepen hebt.
Heb je Torrent, dan ga je naar een Torrent site en zoek je die firmware en download je het met BTorrent of wat dan ook...
En dan volgen dezelfde stappen
 
Laatst bewerkt:
@bluebuns de link naar die ene site word hier niet op prijs gesteld. Voor de rest kan je beter een regel lezen. Ben hier zelf ook op gepakt
 
Laatst bewerkt:
@bluebuns de link naar die ene site word hier niet op prijs gesteld. Voor de rest pak em nou gewoon van FTDworld. Als het goed is moet dat werken.
Dacht ik al, maar ik zie hier meerdere met links naar ... of andere torrent site of nieuwsgroepen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de links verwijderd, BlueBuns. Je kan in de huisregels vinden wat wel en niet toegestaan is op Helpmij :)

Als je anderen ernaar ziet linken kan je dat altijd melden via "Meld misbruik".
 
kKWARK ook wist ik niet wat FTDword was. Dus ook waarschijnlijk niet legaal?

Maar BlueBuns kan je de website niet contacteren en daar iets erover vragen?
 
@daand
... is een nieuwsgroep site wereldwijd zoals ... ofzo...
BTW, Mag ik nou ... wel of niet schrijven?
 
Laatst bewerkt:
Dat is nogal een grijs gebied... liever gewoon niet noemen dus.
 
Dit zijn de stappen die je doet, doe ze precies na:
1. Download die firmware op een nieuwsgroep site en open het met Alt.Binz en blablabla... (aangezien je het toch snapt)
2. Gooi alles van je SD card eraf, dat je een lege map ziet
3. Plak alles van die gedownloade firmware op je SD
4. Plaats de spellen in de map: Games/Spellen
5. Klaar

Dat zijn de stappen, makkelijker kan niet als je nieuwsgroepen hebt.
Heb je Torrent, dan ga je naar een Torrent site en zoek je die firmware en download je het met BTorrent of wat dan ook...
En dan volgen dezelfde stappen

Nou waarschijlijk snap ik het dan toch niet. Ik heb mij SD kaart leeg gemaakt de de firmware.NDS op de kaart gezet. Verder heb ik er niets op staan. Maar ik kom niet bij dit *.nds file om hem op te starten. De ene kaart zegt dat er een error ocured en dat ik het systeem moet uitzetten. De andere (nieuwe) kaart gaat aan het laden en blijft dat doen tot de batterij leeg is. Waar gaat het fout.
 
Je kunt het beste dan op Google een tutorial zoeken, aangezien ik hier GEEN links van downloadsites mag plaatsen.
 
het werkt

Je kunt het beste dan op Google een tutorial zoeken, aangezien ik hier GEEN links van downloadsites mag plaatsen.

Ik heb het voor elkaar. Ik heb vele onderwerpen gelezen en kwam tot de coclusie dat je alles op het kaartje kunt zetten. Als het niet werkt weer een ander proberen. Dat heb ik gedaan tot ik een werkend exemplaar trof. Die ik nu heb werkt uitstekend. bedankt voor jou hulp.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan