Verkeerde rechten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Ik heb een map gedeeld waar ik de rechten bij de groep "Iedereen" op alleen lezen heb gezet, en dat is stom want nu kan ik de map niet meer verwijderen... wat moet ik nu doen om hem toch te kunnen verwijderen? of kan dit niet?

grtz

Hoi,

de makkelijkste oplossing is een herstelpunt terugzetten van voor je actie.
Succes.

Geef ff aan welk besturingssysteem en versie je hebt,of je adminaccount geactiveerd is e/o je beheerdersrechten hebt op je eigen account.
Vraag aan de sectie moderator of hij je vraag verplaatst naar besturingssystemen onder het voor jouw van toepassing OS. (klik op "meld misbruik") dan komt 't vanzelf bij de juiste moderator terecht.
We horen het wel.

Geef ff aan welk besturingssysteem en versie je hebt,of je adminaccount geactiveerd is e/o je beheerdersrechten hebt op je eigen account.
Vraag aan de sectie moderator of hij je vraag verplaatst naar besturingssystemen onder het voor jouw van toepassing OS. (klik op "meld misbruik") dan komt 't vanzelf bij de juiste moderator terecht.
We horen het wel.

Windows Server 2003 SP 2
Administrator > alle rechten (actief)

Als administrator kun je dat alleen lezen toch ongedaan maken? Daarna moet je de map gewoon kunnen verwijderen. Anders via de DOS-methode d.m.v. het command "attrib" klik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan