verkeerde xp

• Onderwerp starter Onderwerp starter Thei
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Thei

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2003
Hallo

Heb nu een rare fout in het sys zitten
na installatie van verschillende programma's waaronder
de sp 2 van xp en de office xp is het niet meer mogelijk programma's die ik wil installeren waaronder de mediaplayer 9 (had de 10 geprobeerd maar verwijderd)en mijn nortonantivirus er opnieuw op te zetten
krijg de foutmelding

"Deze versie van Windows Media Technologies is incompatibel met deze versie van Windows. Raadpleeg de website van Microsoft voor meer informatie."

als dan de ms informatie bekijk word ik niets slimmer:confused:

mijn vraag is nu heeft iemand een oplossing of verklaring hiervoor zodat ik niet als laatste redmiddel format c: hoef te gebruiken

alvast bedankt Thei

Hallo
heb sp2 verwijderd en media player 9 weer opnieuw geinstalleerd en deze loopt nu
heb de sp2 er weer opgezet en mp blijft lopen het enige probleem is nog de norton antivirus maar denk dat dit probleem een andere oorzaak heeft nl een reg. die ergens is blijven hangen

bedankt voor de tip:thumb:
gr Thei

Kijk eens bij de fabrikant van je computer of van je moederbord of daar updates zijn van na de fabrikagedatum. Als je hardware van Intel hebt dan ben waarschijnlijk al aan een update toe want daar zijn problemen met sp2 en hun drivers al bekent. Ook voor de meeste HP, Compaq computers van meer dan 2 jaar oud moet een update voor de hardware worden opgehaald.
In ieder geval waren voor mij alle bugs opgelost na de update van de hardware en de nodige besturingsprogramma's..

Norton moet je echt helemaal deïnstalleren want hij bewaard heel veel oude nstellingen en zal zich zelf dan bij een nieuwe installatie automatisch weer op de oude instellingen terug zetten. Weet natuurlijk niet welke versie je hebt, maar bij Symantec zijn de .reg en verwijder tools te vinden voor een gehele register uninstal

http://search.symantec.com/custom/n.../platinum&qp=language:nl&qt=2001092114452606l

Misschien zit daar je probleem..
Check it out..:thumb:

P.s
Sorry URL is te lang, zoek bij google op Remove Norton dan zal je het vanzelf wel vinden..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan