• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verkeerslichten opmaken voor kleurenblinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb de oplossing helaas nog niet gevonden .... Ik mag maar met 1 regel werken, namelijk die met de 4 verkeerslichten ( dus geen andere pictogrammenstijl) , daar kan je alles mee oplossen, die tip heb ik gekregen. De regels voor voorwaardelijke opmaak dienen allemaal op cel C5 te worden toegepast. Ik mag geen formules gebruiken. Blijf maar vastzitten op de celwaarden onder 18,5 waar eveneens een oranje stoplicht moet verschijnen. Krijg er inmiddels een punthoofd van. Bekijk bijlage OEFBMI (36).xlsx

Ik begrijp niet waar dit nog over gaat. Doodskopjes? Stoplichten en allerlei rare beperkingen dat je geen formules mag gebruiken (ofzo)? Steek je energie in het geven van zinvolle voedingsadviezen. Deze vraag is al opgelost sinds #4.

Zou dit enigszins aangepaste "Cobbe" bestand voldoende zijn?

Bijlagen

Nog even het eerste bericht gelezen
niet in het kader van huiswerk of test
Daar heb ik toch mijn twijfels over.
Ik mag maar met 1 regel werken, namelijk die met de 4 verkeerslichten ( dus geen andere pictogrammenstijl) , daar kan je alles mee oplossen, die tip heb ik gekregen. De regels voor voorwaardelijke opmaak dienen allemaal op cel C5 te worden toegepast. Ik mag geen formules gebruiken
en dan de naam van het laatst geplaatste bestandje
Daarom heb ik mijn oplossing verwijdert

Laatst bewerkt:
Helena,
Je bent er bijna enkel de kleuren in de in de set aanpassen en de waardes juist zetten.

Het is wel voor een kleurenblinde hé jongens. :)

Die verkeerslichten zaten al in post #3 of #4

@cobbe
Het is wel voor een kleurenblinde hé jongens.
dat kan ik nog aannemen dat de kleuren niet herkent worden.
Maar TS ontkent ook niet dat het toch een opdracht is.

Zal toch maar mijn hart tonen en de oplossing terug plaatsen met een extra zodat de kleuren die verschijnen gelezen kunnen worden.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
verkeerslicht.PNG

Plongske, Er zit nog een foutje in... 95 kg, 1,95m bmi van 25 (oranje rondje) en groen als tekst....

Mij lijkt anorexia gevaarlijker dan overgewicht.

Zie helemaal geen rondje (gekleurd) in OEFBMI (36)(3). Is dat een beveiliging?

Hey Senso, inderdaad geen gekleurd pictogram. Die geneste functie geeft wel de juiste waarden weer, maar ik blijf zoeken naar een manier om aangepaste pictogrammen in te voeren volgens de stijl '4 verkeerslichten'.

In post 33 van Wok staat op de afbeelding dat rondje wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan