Verkenner alle rechtermappen weg!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

starsearch

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
HELP

Ik snap er helemaal niets van. Gisteren verdwenen ineens al mijn mappen in de verkenner! Links zie ik ze nog staan. Maar ik kan op iedere map klikken die ik wil maar helaas blijft het akelig leeg aan de rechterkant.

Als ik de verkenner open, dan vreet de explorer.exe ook bij al mij cpu.

Mapopties heb ik al geprobeerd maar daar ligt het niet aan.

Wie weet raad?

Groetjes Debby

:thumb: :love:

Ja, dat is het niet....
En explorer.exe loopt ook goed vast. Als ik in de verkenner zit krijg ik de verkenner ook niet meer dicht!
Ctrl+Alt+Del geeft aan dat explorer.exe zo'n 99% cpu gebruikt. Dat proces kan ik killen, maar dan moet ik mijn computer daarna ook weer opnieuw opstarten, want dan werkt de rest ook niet meer :(

Groetjes Debby

Volg alle adviezen in deze link .

Was je virusscanner geupdate?

Ik heb een week geleden de nieuwste Norton Internetsecurity 2004 gekocht en geïnstalleerd. Ik heb gisteren alles nog gescand na dit probleem (na een live update). Ook heb ik zelf adaware op mijn computer staan. Deze vind ook niets bijzonders...

Ook heb ik later mijn computer online gescand.

Dat is het niet... HELP...

Groetjes Debby

Misschien last van onjuiste/teveel mapingangen??
Draai scandisk eens.

Ik heb vandaag het volgende al allemaal gedaan:

-Scannen op virussen via Norton Internet Security 2004
-Scannen op virussen online McAfee
-Scannen op virussen online Trend Micro

Resultaat = géén virussen

-Scannen met adaware
-Scannen met Spybot

Resultaat = géén advertentiesoftware

Vervolgens mijn computer opgestart in de veilige modus, en daar kan ik dus wel in de verkenner. Daar functioneert alles goed en dus ook de rechterkant waar het om gaat.

Maar zo gauw ik weer opnieuw opstart in de normale modus, gaat het mis. Functies zoals "verkenner" en "zoeken in bestanden of mappen" blijft problemen geven.

In de verkenner is de rechterkant dus helemaal leeg (wit), en afsluiten gaat al helemaal niet! Dan moet ik dat doen via de task manager (ctrl+alt+del). Daar zie ik dan bij processen dat explorer.exe 99% cpu verbruikt.

Ik heb ook al geprobeerd het proces van explorer.exe te beëindingen, maar dan hou ik alleen een blauw scherm (kleur van mijn bureaublad) over en die mijn computer helemaal niets meer. Dan rest mij alleen nog weer opnieuw opstarten.

Hier mijn systeem gegevens:

os.jpg

Wat kan ik het beste doen als er geen oplossing komt? Windows2000 overschrijven?

Groetjes Debby :thumb:

Heb je je Hijacklog al gepost in de gegeven link?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan