Verkenner / explorer opent VEEL zoekvensters

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niels31

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2001
Berichten
14
Beste,

Ik hoop dat iemand hier een oplossing heeft of iets wat me in de richting brengt van mijn probleem.

Ook als ik niets doe met de pc dan worden er zoekvensters een stuk of 15 a 30 geopend.(welke als groep in de taakbalk word neergezet alszijnde windows verkenner) Dit was al het geval VOORDAT ik nu alles opnieuw geinstalleerd heb. En let wel uiteraard een volledige format gedaan. Gescant met de UBCD disk. Vervolgens alles opnieuw geinstalleerd ( lees kale windows) vervolgens alles nog eens gescant met avg antispyware, webroot spysweeper, norton internet security 2007, en spyware doctor. Ik zie overigens niet direct opeens een hoge cpu belasting) Oja ............ het gebeurt ookwel eens dat er achter elkaar worden geopend ....stuk of 36 en dan ik zelf weer verder met pc-en.
Ondanks dit alles blijven er vensters geopent worden , maar heel willekeurig. Het kan zijn na heel de dag aangestaan te hebben dat ie 14 vensters ( vandaag) geopent heeft, of soms een stuk of 36.



iemand enig idee???? Kan het ook aan toetsenbord liggen ? een bepaalde combinatie misschien???



HELLUP Ik dacht dat ik aardig kon pc-en maar deze begrijp ik echt niet

ik hoor graag van 1 van jullie

met vriendelijke groet Niels
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan