Verkenner-Mijn computer & Configuratiescherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

papadelta

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2003
Berichten
2
Ik kan de verkenner slechts 1 maal opstarten. Indien ik windows verkenner terug sluit en ik wil hem terug openen ga ik altijd terug naar de Desktop. Bij de volgend poging werkt het terug maar na het sluiten weer niet meer. Hetzelfde gebeurd er met "Mijn Computer" en met "Configuratiescherm". Besturingssysteem is Win XP.
Mijn beide harde schijven zijn NTFS geformateerd. Terug naar FAT32 gaat niet met Partition Magic 8.0.
 
Helemaal begrijpen doe ik de vraag niet. Maar heb je al eens gekeken onder Extra=> Mapopties=> Weergave en m.n. de laatste of map herstellen ... staat aangevinkt?
 
Mijn probleem

Hello Ben,
Het probleem is het volgende. Na het opstarten van de computer kan ik slechts 1 maal "verkenner" OF "Deze Computer" OF het "Configuratiescherm" openen. Indien ik deze terug afsluit (niet de cmptr) moet ik bij de volgend poging om 1 van deze prog te openen deze tweemaal selekteren. De eerste maal kom ik altijd terug op het "Bureaublad" terecht.
Bij het opnieuw selekteren gaat de verkenner of config. scherm of deze cmptr wel open. Je voorgestelde oplossing heeft geen uitwerking. Hartelijk bedankt in elk geval voor je reaktie...Papa Delta
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan