verkenner opent zoekscherm ipv map

Status
Niet open voor verdere reacties.

milk.murder

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2005
wanneer ik dubbelklik op een map in verkenner opent het windowszoekding
ik moet steeds rechtermuisknop-openen of verkennen doen omdat zoeken de hoofdoptie is nu
ik weet niet hoe dit veranderd is en hoe ik het terug kan veranderen
ja... eh
help

Welkom op Helpmij:)

Rechtsklikken ( of rechtsklikken - shift ) op een map en dan 'openen met' aan klikken. Dan krijg je de mogelijkheid te zoeken naar een programma op de computer. Zoek naar explorer.exe in je windowsmap. en klik daar op . ok. En alles zou weer goed moeten zijn:)

heb ik geprobeerd, maar de optie "openen met..." is alleen te zien in het rolmenu bij bestanden, niet bij mappen.. :confused:

In windows verkenner bovenaan --> extra --> mapopties-->
bestandstypen --> geavanceerd daar kun je openen of verkennen of een nieuwe kiezen. Probeer daar de instelling eens te veranderen?

( had even de 'map' in de eerste post over het hoofd gezien :))

heb ik gedaan
de hoofdoptie in het rolmenu is nu 'openen' ipv 'zoeken' maar nu opent verkenner steeds elke map in een nieuw venster en staat de optie openen er twee keer in

Geplaatst door milk.murder
heb ik geprobeerd, maar de optie "openen met..." is alleen te zien in het rolmenu bij bestanden, niet bij mappen.. :confused:

Dat kan ook niet anders, je krijgt alleen die optie te zien met bestanden, niet bij mappen < daar zie je alleen 'openen.'

Start - Uitvoeren - regsvr32 /i shell32

_0_ Emanuel Geweldig _0_

De rest van dit forum: prutsers..

Ben bang dat je het op deze manier niet lang uithoud hierzo.:rolleyes:
Niet voor iedere vraag is er meteen een goede oplossing.;)

Je hebt het anders wel zelf voor elkaar geprutst dat iets niet goed meer werkt. k zou zeggen: pruts maar lekker door....als je je zo blijft opstellen krijg jij nooit weer respons op een vraag hier!

en ik bedoelde het niet gemeen
Zo komen dit soort opmerkingen wel over, dus kun je ook reactie's daarop verwachten.;)

men is hier wel erg vlug op de tenen getrapt
maak je niet zo druk...
Je moet eens weten hoeveel "vervelende" mensen hierlangs komen en proberen het forum te verzieken.
Daarom wordt er meteen op dit soort opmerkingen gereageerd.
We proberen een zo vriendelijk en voor iedereen toegankelijk forum te houden.

(lees dit niet als persoonlijk naar jou toe)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan