Verkenner reageert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

glennoyke

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2010
hallo beste members,
ik heb een hoogstens irritant probleem.
ik leg het even uit van voor het probleem
, ik had eerst problemen dat ik alle exe files per ongeluk heb aangeklikt als openen met winrar, dus alle .exe files waren dus aan winrar gekoppeld,
ik had geen raad meer dus maakte ik een nieuw gebruikers account waar ik weer verder kon, even later heb ik het oude account weer gefixd maar ik doe verder op mijn 2 account omdat die minder bureaublad apps heeft,
maar als ik bestanden wil verplaatsen , uitpakken of kopieren
reageer mijn verkenner niet meer en start deze opnieuw op
op mijn 1ste account werkt dit wel
, ook dingen downloaden van internet werkt onlangs niet meer want dan reageert explorer niet meer ,
weet iemand hier alsjeblieft raad mee, ik zou heel dankbaar zijn
alvast bedankt
Mvg

Ga terug naar het eerste account waar je de verkeerde koppeling hebt gemaakt.

Ga dan naar systeemherstel en zet een herstelpunt terug voor de foute koppeling en installatie van Winrar.

het probleem van .exe assoc is opgelost mijn vraag is hoe ik het verkenneer reageert niet probleem op los

Daarvoor zal je echt een herstelpunt terugmoeten zetten van het eerste account.

We hebben geen glazen bol en het is moeilijk te adviseren bij een probleem NADAT je ea "gefixed" hebt en nu een probleem met de verkenner hebt.
Dus terug naar AF.
"AF" is in dit geval een herstelpunt van voor al het gedoe met Winrar!

Hoe kan ik nu advies geven als je aan het fixen geweest bent en ik niet weet wat dat allemaal inhield.
Het beste vertrekpunt is dan een "gezond" moment.

Systeembestanden kan je trouwens nog controleren/repareren met behulp van sfc /scannow.

Wil je het anders oplossen?
Dan zal je op de hulp van anderen moeten wachten.

met fixeen bedoel ik gewoon winrar gewist en pc her opgestart dan was het done
dit fixen is totaal onafhankelijk van het verkenner reageer niet meer probleem
ik wil gewoon een oplossing vinden voor het verkenner probleem , als ik wil verplaatsen van bestanden reageert mijn verkenner niet meer
idem bij uitpakken of kopieren en onlangs ook downloads werken niet meer

Blijkbaar is ea in het register dus niet ok!

Nogmaals je zal terug moeten naar een herstelpunt!

Succes verder!

Hoe langer je wacht, hoe kleiner de kans wordt een herstelpunt terug te kunnen plaatsen, aangezien de ruimte hiervoor ook gemaximeerd is!

Verder met een systeemherstelpunt verlies je geen losse data!!
Slechts programma's die je hebt geïnstalleerd dien je opnieuw te installeren. Ook Updates etc.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan