Verkenner weigert

Status
Niet open voor verdere reacties.

rojaluwijn

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2001
Zit met volgend probleem in WinXP home
Bewerkingen zoals een nieuwe map aanmaken in de Verkenner lukt niet, ik krijg dan steeds de volgende melding:
"In drwtsn32.exe is een fout opgetreden"
Het systeem is dan precies steeds bezet en heropstarten lukt allleen via de startknop.
Wat blijkbaar ook helpt is met CTRL-ALT_DEL het programma drwtsn32.exe uit te schakelen.
Wanneer ik dit doe kan ik wel gewoon verdere werken in de verkenner maar is dit uitschakelen wel zo verstandig?
Graag jullie advies s.v.p.
Roja:(

Scan eens uitgebreid op virussen / spyware. Ik heb het vermoeden dat je systeem "besmet" is (middels Cool Web Search...?)

Ben je wel eens op sites geweest die nu niet direct voor kinderen gemaakt zijn........

1)Ja ik scan mijn systeem dagelijks met Hitmanpro.(CoolWebSearch niet gevonden op mijn pc)
2)Neen ik ben niet op een adultsite geweest
3) Heb inmiddels gezien dat het programma te maken heeft met DrWatson.
Ik zie dat in mijn system32/ twee van deze programma's aanwezig zijn nl.
drwatson.exe en drwtsn32.exe.
Kan dit de oorzaak zijn?

:(

Laatst bewerkt:
Het progje zonder 32 is een oudere versie van de tool. Ik geloof niet dat het de oorzaak is, maar je zou wat leesvoer door kunnen worstelen.

verkenner blokkeert

Bedankt voor de hulp, heb inmiddels de oude drWatson verwijderd maar het probleem was blijkbaar het nochtans zeer handige programma Folderview2.1 dat het links en rechtsklikken verhinderde.
Ik heb dit dan ook laten weten aan de maker:
http:www.folderview.com, blijkbaar kennen ze daar het bestaande probleem
Groetjes
Rojalu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan