verkenner werkt niet meer; melding surrogate.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceesoortwijn

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2008
Berichten
8
ik man geen grote bestanden meer verplaatsen via mijn verkenner, of zipmappen openen bijvoorbeeld; na korte tijd krijg ik de melding; surrogate com werkt niet meer, er wordt naar een oplossing gezocht en vervolgens wordt verkenner afgesloten.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
groet, ceeso
 
heb je toevallig pas nero op je computer geinstalleerd? veel mensen hebben daar last van na het instaleren van nero en krijgen dan die foutmelding
 
Heb je Vista of XP? Hier een torrent om een fix voor Vista te downloaden
 
nee, geen nero, wel een videoplayer oid, en die heb ik er al weer af gegooid, het hielp even, maar melding is toch weer terug,
bedankt !
 
ik heb vista, en je tip opgevolgd; heb het bestand gedownload, maar hoe deze nu te openen? met welk programma moet dat , en moet ik vervolgens meer stappen ondernemen? alvast dank
 
Heb je de torrent gedownload of met een torrent downloader (uTorrent, Azureus) reeds het bestand?
 
de torrent (Wat is dat eigenlijk?) errorfix.txt mininova.torrent,

was dat niet goed?
 
Een torrent is een link naar een bestand in een peer-to-peer netwerk (zoiets als LimeWire, KaZaa). Om deze te downloaden heb je een BitTorrent client nodig, een programmaatje dat kan omgaan met deze links.

Onderaan deze uitleg van Wikipedia staan verschillende clients genoemd; als je op een naam klikt krijg je op de volgende pagina een link naar de betreffende site waar je het programma kunt downloaden. De link (torrent) plak je vervolgens in het programma en het downloaden kan beginnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan