Verkenner werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

arievanloo

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2007
Berichten
118
Ik gebruik Windows 7.
Sinds kort een raar fenomeen aan de hand.
Als ik met rechts op mijn bureaublad klik, om bijvoorbeeld de persoonlijke instellingen te wijzigen, dan krijg ik een melding: Windows Verkenner werkt niet meer. De verkenner wordt dan opnieuw opgestart (althans dat zegt het scherm) en na even zwart komt het bureaublad weer tevoorschijn.
Dan gebeurt weer hetzelfde. Ik snap het niet. Ik kan dus nu bijvoorbeeld niet bij een screensaver, die ik graag zou willen aanpassen. kan wel gewoon de shortcuts etc gebruiken.
Wie helpt?
Arie
 
Hoi,
klik op de link in m'n handtekening en scan eens met Mbam, laat ook je pc en register eens opschonen door Ccleaner, beide programma's zijn gratis.
Zet anders evt. een systeemherstelpunt terug.
 
Verkenner werkt niet meer.

hebben alle adviezen geen soelaas opgeleverd.
Nog steeds met de rechtermuisklik op buroblad, geeft als boodschap. Verkenner werkt niet meer.
Wel de computer na het advies eens flink opgeschoond.
Maar helaas.
 
Code:
[LIST=1][*][Windowstoets+r][*]cmd[*]sfc /scannow



[/LIST]
 
Verkenner werkt niet meer.

Bedankt voor al uw adviezen.
Laatste geprobeerd en dan krijg je een boodschap, dat je als systeembeheerder een console sessie moet draaien. Dit geprobeerd, maar lukt me niet 1,2,3.
Echter na zoeken kwam ik via configuratiescherm op Persoonlijke Instellingen en daar kan ik ook, doen, wat ik via de rechtermuis op het buroblad wilde doen.
Dus ieder bedankt, het heeft me op het goede spoor gezet.
Fijne jaarwisseling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan