Verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoornvan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 feb 2002
Goede morgen,

Als je de verkenner opstart opend hij altijd Mijn Documenten ik zou willen dat hij met Deze Computer opend.
Weet iemand hoe je dit kunt veranderen?

Klik met rechts op de koppeling van Verkenner.
En vul bij "Doel" met een spatie het volgende er achter;
/n,/e,
Als voorbeeld geef ik ff wat er bij mij als doel staat;
%SystemRoot%\explorer.exe /n,/e,
Het dik gedrukte heb ik er achter geplaatst.
Let op bij jou staat een ander pad, omdat ik met Xp werk.
Als je een bepaalde schijf wil laten uitklappen vul je de schijf letter er nog achter.
Dan wordt het dit;
/n,/e,D:
Zo wordt de D-schijf uitgeklapt.:)

Hallo Crash,

Bedankt voor de reactie

Ik heb gedaan wat je voorstelde.
Hij zegt dan dat E niet gaat en als ik deze weghaal dan opend hij met Deze Computer dit is anders.
Ik ga altijd naar Start/Programma's/Burau-Accessoires/Windows Verkenner en daar open hij met Mijn Documenten, dit wil ik dus veranderen.

Groetjes Wim

Geplaatst door Hoornvan
Ik ga altijd naar Start/Programma's/Burau-Accessoires/Windows Verkenner en daar open hij met Mijn Documenten, dit wil ik dus veranderen.
Dan moet je daar op de snelkoppeling van Windows verkenner klikken met rechts en invullen wat ik eerder heb geplaatst.

ga naar start>>programma's>>bureau-accesoires>>windows verkenner en klik dan met de rechtermuisknop, ga naar Eigenschappen en vul aan in Doel: spatie, /n,/e,C: dan op toepassen, en op OK. Dan vervolgens opnieuw verkenner openen en dan opent verkenner rechtstreeks op C. Succes.

Hallo Crash,

Het lukt me even niet (ik zal wel iets fout doen) maar ik ga er nog wel even mee verder en misschien lukt het ineens.

Bedankt voor je hulp

Groetjes wim

Plaats eens hier welk pad(doel) er bij die snelkoppeling staat.

Hallo,

Bedankt voor jullie goede uitleg het is nu gelukt.

De C: moest er nog bij.

Groetjes Wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan