verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

CarinBouwmans

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
Sinds een tijdje heb ik problemen met de verkenner, als ik klik op "deze computer" in de verkenner duurt het minuten voordat de bestanden rechts zichtbaar worden. Uiteindelijk gebeurt dat dus wel, maar van bladeren is op deze manier érg onhandig.
Ik werk met windows XP en office XP. Ik heb overigens het vermoeden dat het gebeurd is na het draaien van windows update.

Heb je al systeemherstel gedraaid ?
Hiermee kan je terug naar voordat je win update hebt geinstalleerd. (of je moet heel erg zijn gehecht aan de win update ;) )

Oke mavri. :)

@ CarinBouwmans, zeker weten dat je geen spyware hebt? Kan ook de boel ernstig vertragen. Download anders hier de gratis versie van Ad-aware, na de installatie eerst updaten door te klikken op het wereldbolletje en scan. Daarnaast kan je nog Spybot installeren (werkt prima naast elkaar), ook gratis. Eveneens eerst updaten alvorens te scannen. Uitleg+download Mocht na gebruik van Ad-aware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan een Hijack This Log, klik-->Helpmij tegen spyware offensief<-- Druk daar op de knop "Reageer op bericht" en post je log.

hijack log geplaatst

Ik heb de hijack log geplaatst, hopelijk kunnen jullie me verder helpen....

Bedankt voor de moeite!

Carin

Ook dit mocht niet baten..... Ik ben virus- en spyware-vrij, dat is tenminste nog iets! Wie heeft er nog een suggestie? Ook als ik vanuit mijn emailprogramma (outlook express) een bijlage wil toevoegen en wil gaan "bladeren" om de bijlage op te zoeken, duurt het enórm lang voor de computer reageert. Uiteindelijk, na een paar minuten reageert hij wel, maar dat is toch zo lastig.....

groetjes, Carin

Kan je misschien een screenshot maken van je lijst met processen ?
Er draait blijkbaar toch iets dat behoorlijk geheugen 'vreet'.

screenshotje

Bijgaand een screenshot van de processen. Pfff, om "even" zo'n documentje op te slaan duurt minuten, om moedeloos van te worden...:(

Bijlagen

vervolg explorer

Inmiddels heb ik de geïnstalleerde windowsupdates gedeïnstalleerd, schijfopruiming gedaan en gedefragmenteerd, maar nog steeds levert het browsen in "deze computer" problemen op. De map die erboven staat "mijn documenten" heeft dat probleem niét. Heeft er nog iemand een idee??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan