Verkleinen tekst in gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Berichten
680
Plots tijdens het typen werd mijn "layout" "tekst algemeen" van mijn scherm in gmail veel groter. Daardoor kan ik niet alles in een keer meer zien op mijn scherm. Hoe kan ik dit terug naar normale grote van voorstelling krijgen. Heb al geprobeerd mer Crt+Shift en een cijfer, maar dat is meer voor in een mail te gebruiken dan voor de algemene voorstelling van Gmail.
Groeten
Lode
 
Huh, het is niet zinvol om te vermelden welke webbrowser je gebruikt?? :confused:

In Firefox en Chrome moet je met Ctrl-0 ("control nul") de tekengrootte weer op normaal moeten kunnen krijgen.
In Internet Explorer zal het via Beeld moeten gaan. 1x kort de Alt-toets om de menubalk te activeren, naar Beeld -> Tekengrootte -> kies voor Normaal

Tijs.
 
PRACHTIG 100 % opgelost. hoe dat ge het weet. BEDANKT , eens zo aangenaam om naar te kijken. Dan moet ik dit tijdens het typen ergens een combinatie gedrukt hebben va, twee of meerdere toetsen en zo groot. Maar welke? Weet jij dat ook. ALVAST BEDANKT voor de oplossing.
Groeten
Lode
 
Weer staat er niet welke webbrowser je gebruikt............
Wat je (bijv.) gedaan kunt hebben is met de Ctrl toets ingedrukt aan je muiswieltje gedraaid. Andere combinaties ken ik zo snel niet, maar die zullen er wel zijn.

Tijs.
 
Ik gebruik Mozilla Firefox 37.0.2. Sorry voor het niet melden.
Groeten, Lode
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan