verkoop site maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacob111

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2010
Ik ben van plan om dreamweaver CS4 te gebruiken, Ik wil een soort marktplaats maken.

Is dreamweaver CS4 de juisten keuze? of is er een andere programma om mij aan te raden.

En als dreamweaver CS4 de juisten keuzen is, welke kant moet ik op. En hoe moet ik beginnen. Zijn er bijvoorbeeld boeken die mij er mee kunnen helpen?

Met Vriendelijke Groet,

Jacob

Ik heb hier een link die je misschien wat verder kan helpen.
Dit gaat wel niet over dreamweaver maar volgens mij legt het wel uit hoe ongeveer zon systeem als marktplaats in elkaar zit.

Ik hoop dat je hiermee verder kan

link:
hier

Hiervoor zul je HTML, CSS, PHP en MYSQL nodig hebben.
En dat heb je niet zomaar onder de knie, als je nog geen idee hebt waar te beginnen met je idee.
Heb je al wel enige kennis van HTML en CSS? :)

Nee, daar weet ik helemaal niks over

Maar het leuke is dat alles begint met een idee, zoals het bij jullie is begonnen. En de idee de begin fase, ontwikkel je in loop van de maanden, jaren. Tot een persoon die er verstand van heeft. Dat is ook mij doel.

Dus hebben jullie buiten de intersante link, andere websites of boeken die mij kunnen helpen met mij doel.

Met Vriendelijke Groet,

Jacob

Wat is je doel eigenlijk. Wil je vooral kennis van HTML/CSS/MySQL/PHP vergaren en is die webwinkel gewoon maar een project dat daar een gevolg van is of wil je echt binnen afzienbare tijd een webwinkel op poten zetten? In dat laatste geval zou ik je aanraden om een COntent Management System (CMS) te gebruiken. Met een CMS als Drupal of Joomla kun je, door gebruik te maken van modules/extensies, zelf een site opbouwen met minimale kennis van PHP en MySQL (tenzij je dingen wilt waar toevallig geen modules voor bestaan natuurlijk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan