• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verkoopaantallen van samenstellingen zien als losse artikelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

robinde

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2020
Hallo,

Graag zoek ik hulp bij het volgende probleem. Ik wil graag verkoopcijfers zien van alle losse artikelen van een bedrijf. Nu bestaat het assortiment uit samenstellingen (bestaande uit losse artikelen) en de normale losse artikelen.
Nu wil ik graag verkoopcijfers van deze samenstellingen zien als ''losse artikelen''. Hoe kan ik dit verwerken?

Hierbij meteen een voorbeeld. Het gaat hier bijvoorbeeld om 2 soorten samenstellingen die verkocht zijn (S0045 en S0397) en deze samenstellingen bestaan uit meerdere artikelen (zie ander tabblad). Ik wil dus zien dat als er 2x een samenstelling S0045 verkocht is, dat er 2x INK63082, 2x INK63083 en 2x INK63084 verkocht zijn.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Bijlagen

Optie: extra kolom op tabblad "onderdelen samenstelling", eventueel aangevuld met draaitabel.

Zie bijlage.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan