willemknigge
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 jan 2002
Hallo helpers,
Ik gebruik Norton AntiVirus 2003 Subscriptions waar ik een abo op heb. Ik moet nu echter gaan verlengen.
Ik heb nu 3 keuze's.
HUIDIGE OPLOSSING
Verlenging van jaarlijkse abonnement geïnstalleerde software of
BETERE OPTIE:
Norton AntiVirus 2006
BESTE OPTIE
Norton Internet Security 2006 Upgrade/Norton Password Manager Upgrade Bundle
Ik hoor zo links en rechts van alles maar wil graag een deskundig advies van jullie!
Norton antivirus 2003 bevalt goed. Ik gebruik daarnaast ook nog spyware blaster, Spybot, Hijack this en Spamfighter. En ik ben tevreden, maar ook onzeker of ik ook moet overstappen naar de "beste optie" van norton.
Als ik de beste optie zou nemen, moet ik dan de boven genoemde software daar nog naast blijven gebruiken?
Windows XP
alvast bedankt voor jullie reactie
Willem
:thumb:
Ik gebruik Norton AntiVirus 2003 Subscriptions waar ik een abo op heb. Ik moet nu echter gaan verlengen.
Ik heb nu 3 keuze's.
HUIDIGE OPLOSSING
Verlenging van jaarlijkse abonnement geïnstalleerde software of
BETERE OPTIE:
Norton AntiVirus 2006
BESTE OPTIE
Norton Internet Security 2006 Upgrade/Norton Password Manager Upgrade Bundle
Ik hoor zo links en rechts van alles maar wil graag een deskundig advies van jullie!
Norton antivirus 2003 bevalt goed. Ik gebruik daarnaast ook nog spyware blaster, Spybot, Hijack this en Spamfighter. En ik ben tevreden, maar ook onzeker of ik ook moet overstappen naar de "beste optie" van norton.
Als ik de beste optie zou nemen, moet ik dan de boven genoemde software daar nog naast blijven gebruiken?
Windows XP
alvast bedankt voor jullie reactie
Willem
:thumb: