Verlenging Microsoft Windows 10 ESU-programma (Consumer Extended Security Updates)

Indicium

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Besturingssysteem
Microsoft Windows 10 (MS Win10) Home 64-bit (x64)
Office versie
Apache OpenOffice (AOO) | LibreOffice (LO)
Er is nieuws voor gebruikers van het besturingssysteem Windows 10. Het "Microsoft Windows 10 Extended Security Updates-programma" (ESU) wordt, zoals het er nu uitziet, voor consumenten tot dinsdag 12 oktober 2027 verlengd.

(...)

Editor’s note – June 25, 2026 – This post has been updated to reflect that the Windows 10 Extended Security Updates (ESU) program for personal use devices is being provided for an additional year, with coverage now available through Oct. 12, 2027. This extension provides customers with more time to transition to a new Windows 11 PC while continuing to receive critical security updates.

(...)

Bron: "Stay secure with Windows 11, Copilot+ PCs and Windows 365 before support ends for Windows 10"

Zie eerder: "Microsoft Windows 10 ESU-programma (Consumer Extended Security Updates)".

Of installeer Windows 10 IoT Enterprise LTSC (Long Term Servising Channel) 2021.
Deze wordt ondersteund 13 januari 2032.

Mosterd na de maaltijd en allemaal veel te veel gedoe. Telkens lange teksten en je komt aan normaal werken op de pc helemaal niet meer toe. Geen dank aan Microsoft.

Ik ben op de oude "niet geschikte" pc van W10 naar W11 Pro gegaan en de nieuwe met staat W11 Pro met TPM op. Met beide geen problemen gehad.

Mosterd na de maaltijd en allemaal veel te veel gedoe. Telkens lange teksten en je komt aan normaal werken op de pc helemaal niet meer toe. Geen dank aan Microsoft.
Ik vraag me altijd weer af wie (of welke TS) zit te wachten op deze ontboezemingen van een "grumpy old man"... Maar wellicht weet Senso exact voor wie deze urgente mededeling is bedoeld?

Jij hebt wellicht een pc om je bezig te houden met allerlei besturingssysteem-/Microsoft-instellingen en update-toestanden. Ik heb een pc waar ik op wil werken. Kan geen uren en uren besteden aan die MS-toestanden.

Als ik een auto koop dan wil ik er in rijden en niet bij iedere rit me moet bezighouden met problemen van wat onder de motorkap zit.

De oude W10 pc, nu met W11 Pro en de nieuwe met W11 Pro werken prima. Dus als je het zo uitvoert heb je helemaal geen

Microsoft Windows 10 ESU-programma (Consumer Extended Security Updates) en Windows 10 IoT Enterprise LTSC (Long Term Servising Channel) 2021 nodig.

Laatst bewerkt:
De oude W10 pc, nu met W11 Pro en de nieuwe met W11 Pro werken prima. Dus als je het zo uitvoert heb je helemaal geen

Microsoft Windows 10 ESU-programma (Consumer Extended Security Updates) en Windows 10 IoT Enterprise LTSC (Long Term Servising Channel) 2021 nodig.

Ik heb (ook) geen idee wat je hier mee wilt zeggen. Ook ik heb nog een oude W10 bak die het nog prima doet. Ik heb me probleemloos aan kunnen melden voor het ESU-programma en ontvang regelmatig automatisch updates.

Terug
Bovenaan Onderaan