verlicht toetsenbord laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

azrulz

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2009
Hallo ik ben opzoek naar een laptop met een verlicht toetsenbord. Veel Macbooks verkopen zo'n laptop maar ik wil geen Apple. Ik ben naar Mediamarkt geweest en zij wisten niet welke laptop dan wel toetsenbord verlichting heeft. En op google vind ik zelf niet veel.

Heeft iemand, of kent iemand, een laptop met een verlicht toetsen ? :rolleyes:

alvast bedankt!

ps; het merk, budget en prestatie maakt niet uit.

Hoi..

Om er maar alvast 1 te noemen.(al hoewel daar niet leverbaar maar wellicht nog ergens anders?.)
http://www.laptopshop.nl/product/77213/asus-g60vx-jx001k.html

Veel zijn er niet trouwens:-)
alternatief?(via usb)
usb_light.jpg

Laatst bewerkt:
Dell heeft backlight op de M6500 en volgens mij ook op de hel xps lijn

Haha die lampjes zijn wel leuk xD alleen als je ze vaak beweegt dan zakt die automatish door :p
zelf ha dik eens een 2ehand toetsenboird gekocht met licht tusen te toetsen.
Flink goedkoop wsa hij, had er 5 euro voor gekocht.
naja op bol.com zijn ze iets duurder goed op google zoeken of ze goedkoper zijn! Kijkshop misschien?
http://www.bol.com/nl/p/computer/trust-kb-1500-illuminated-keyboard/1003004004727590/index.html

Dit is het type:
TRUST - Illuminated Keyboard KB-1500

die 2e handse trouwens, die werkte heel goed, maar ik moest weer zonjongen zijn die alles goed schoon wou maken, dus had hem uiteindelijk uit elkaar gehaald en stofgezogen.
Hierna aangeloten op windows XP. (normaal gebruikte ik mijn laptop met windows 7)
Hij deed niets, dus uit agressie heb ik ermee in het rond geslagen!
Ik kom terug naar mijn PC, staat er "Uw pc moet opnieuw opgestart worden om het nieuwe apparaat: TRUST - Illuminated Keyboard KB-1500 Te laten werken"

Lol,. mensen, kijk even goed voordat je je spullen kapot maakt XD

(vond he wel leuk om al die toetsen in het rond te zien vliegen)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan