Verlichting achter monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sheepmohaa

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2009
Berichten
36
Hallo mensen,

ik ben van plan eind deze week een compleet nieuw systeem te bestellen.
ik heb een OCZ ModXstream Pro 600W ATX ATX12V 2.2 EPS12V voeding alleen nu wil ik graag achter mijn monitor , hoeft niet te netjes vast geplakt ofzo te zitten want de achterkant zie je toch niet wil ik 2 van die rode neon balken monteren, maar welke zou ik hiervoor het beste kunnen gebruiken en de grootste vraag: HOE doe ik dat?

Want mijn kast staat te ver verwijderd van mijn monitor om een kabel er tussen te trekken, maar zijn deze balkjes er ook die gewoon op stopcontact zitten? ofkan ik die kabel van neon verlengen?

MVG

Mechiel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Losse cold cathode buisjes kun je onder andere hier vinden, ook in rood. Je sluit ze aan met een gewone molex connector (dus intern op de pc voeding). Daar staat 5V= of 12V= op en dat kun je b.v. ook van een externe netvoeding (snoervoeding) halen...
 
Losse cold cathode buisjes kun je onder andere hier vinden, ook in rood. Je sluit ze aan met een gewone molex connector (dus intern op de pc voeding). Daar staat 5V= of 12V= op en dat kun je b.v. ook van een externe netvoeding (snoervoeding) halen...

Hmm, ja die zien er wel perfect uit, keurig netjes met een powerswitch voor op je backpanel, maar denk dat de bedrading korter is dan (+/-) 2m dus dat is nog een klein probleem. externe netvoeding vind ik eigenlijk niet handig want wil het liefst gewoon alles op pc, lekker makkelijk :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan