• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verlof registratie hoe krijg ik de nullen uit het overzicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanlee

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
goede dag mensen,

ik heb een mooie verlof registratie ben een aanwezigheids overzicht aan het maken maar nu blijven de de 0 er in staan en dat wil ik niet help

overzicht is tab 1
mvg stefan

Bijlagen

Extra - Opties - Weergave - Nulwaarden Uitvinken

Beste wensen,

Cobbe

Beste stefanlee ;)

Het kan ook met ALS functie zoals deze:

=ALS(marcel!B6="";"";=marcel!B6)

Met deze formule wordt de cel leeg

Het kan ook met het antwoord van Cobbe, het nadeel ervan is dat dan alle nullen weg zijn op je werkblad, daar ook waar je ze dan wel wil zien.

Groetjes Danny. :thumb:

Beste stefanlee ;)

Het kan ook met ALS functie zoals deze:

=ALS(marcel!B6="";"";=marcel!B6)

Met deze formule wordt de cel leeg

Het kan ook met het antwoord van Cobbe, het nadeel ervan is dat dan alle nullen weg zijn op je werkblad, daar ook waar je ze dan wel wil zien.

Danny :thumb: , een kleine aanpassing =ALS(marcel!B6="";"";marcel!B6) de = is niet nodig .

Beste trucker10 :D

Danny :thumb: , een kleine aanpassing =ALS(marcel!B6="";"";marcel!B6) de = is niet nodig .

Eerst en vooral mijn beste wensen voor U en hou het veilig op de baan :D:p:thumb:

Trouwens goed opgemerkt van de =

Er zal iets op mijn maag blijven plakken zijn, dat ik dat niet gezien had :D:D

En ja uw avator veranderd gedurig eens van foto, daarom heb ik er nog eentje voor U, zie het Word bestandje.

Bijlagen

Beste trucker10 :D

Eerst en vooral mijn beste wensen voor U en hou het veilig op de baan :D:p:thumb:

Trouwens goed opgemerkt van de =

Er zal iets op mijn maag blijven plakken zijn, dat ik dat niet gezien had :D:D

En ja uw avator veranderd gedurig eens van foto, daarom heb ik er nog eentje voor U, zie het Word bestandje.

Danny , ook de beste wensen , ik kom maandag morgen in je buurt ( St-Niklaas ) om de lading op de avator op te halen :thumb:

Beste trucker10 ;)

Danny , ook de beste wensen , ik kom maandag morgen in je buurt ( St-Niklaas ) om de lading op de avator op te halen :thumb:

Moet ook maandag morgen in Sint-Niklaas zijn want mijn kinderen gaan daar naar school.
Met welke vrachtwagen rijd je, als ik je moest tegenkomen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan