• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verlofkaart 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik blijf het bijzonder vinden dat het hier op Helpmij mag. Een bedrijf steekt tijd in het ontwikkelen van een 'hele mooie' verlofplanner en zet er en wachtwoord op om er ook wat aan te verdienen. Wie van jullie slimmeriken geeft mij de inlogcodes voor de pinautomaat om de hoek? Of is dat trucje nog niet bekent?

Niet de schuld van Helpmij.
Dan zijn het slechte ontwikkelaars.
Als het voor een specifiek bedrijf is gemaakt, zet je het niet op het www.
En het bedrijf dat er voor betaald heeft geeft het sowieso niet prijs.

Ik dacht dat het tegen de forumregels was om de beveiliging van een excel bestand af te halen.
Ik heb in ieder geval ooit eens een blaam gekregen van de nu uitstervende forumleiding omdat ik het had gedaan.
Mijn mening, volgens TS was de verlofkaart in 2019 gratis, als je iets gratis weggeeft is het gewoon stom op er een wachtwoord op te zetten.

Ik kan het toch niet laten, Die codes voor de pinautomaat is erg lastig,maar zoal HSV al aan geeft dan geef je sommige dingen niet prijs en zet je ze zeker niet op het web. Ook Philiep vind het vreemd dat er op een gratis iets een wachtwoord staat.Of dit tegen de forum regels is weet ik niet. Overigens de macro om het wachtwoord van het bestand te halen had ik binnen 20 seconden gevonden op internet. Dus inderdaad een hele slechte beveiliging. Deze moest even.:p

Allemaal nog nooit van een proefabonnement gehoord. Eerst lekker maken met iets 'moois', als je meer wil dan mag je betalen. Verder stelt het bestandje niet zo veel voor, maar is blijkbaar toch een verdienmodel.:)

Uiteraard, maar dan zet je het nog niet op het www.
Niet slim aangepakt dus.

Na een betaling werk je met Upgrades of iets dergelijks.
Voor mijn part een Excel-bestand via de mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan