• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verlofuren tellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter NESJA
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

NESJA

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2016
Goedemiddag,

Ik ben bezig met een verlofoverzicht.
Ik wil weten hoeveel uren een medewerker gedurende een jaar verlof heeft opgenomen.
In het overzicht wordt dit met een V aangegeven. De V moet dan overeenkomen met het aantal uur dat die persoon die dag werkt. (zie standaard aanwezigheid)
Let op er is een 2-wekelijks rooster (oneven week en even week)

Graag wil ik dit per maand en een totaal van een jaar, kan iemand mij helpen hoe dit handig gedaan kan worden.
Bij de onderste tabel (Cel C35) wil ik graag dat als ik een medewerker kies dat hij automatisch het aantal uren voor de betreffende medewerker pakt.

Kan iemand hiermee helpen.Bekijk bijlage verlofoverzicht1.xlsx

Gr. NESJA

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het bestand JeanPaul28. Echter als ik iets wijzig en de macro draai dan wordt de wijziging niet meegenomen
Daarnaast heb ik nu een even en oneven week hoe kan ik hier het beste mee omgaan. Hoor t graag. Gr. NESJA

Een update
met een icoon om cel in verlof te wijzigen of terug op het oorspronkelijk aantal uren
Als je iets aan het bestand wijzigt dan moet je ook de macro wijzigen

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan