Verloren documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Mijn vriendin schrijft een boek. Door een fout is een gedeelte van datgene dat ze geschreven had weggegooid. Ook uit de prullebak verdwenen. Ik meen me te herinneren dat hier ooit eens een topic over geweest is, maar ik kan het niet vinden. Is er een programma waardoor ze dat desbetreffende document terug kan halen.

Alvast bedankt voor de hulp

Blacksheep

Via een progje zijn de verloren documenten teruggevonden. Hartelijk dank voor de reacties.

Blacksheep

Ha die Blacksheep! Welkom op Helpmij! Helpmij is een schitterende site om je PC-problemen op te lossen! Over dat onderwerp zijn inmiddels tig berichten op Helpmij verschenen! Laat ik nou op "verloren" zoeken, en wat denk je?:D Zegt het voort!

Groetjes,
Bennie

Ha die Bennie,

Dank je wel voor je tip. Ik was hier reeds van op de hoogte. Klein probleempje. Ik moet nog steeds inbellen en dankzij mijn toewijding, gaat een groot gedeelte van mijn Internetrekening naar Helpmij. Ik durf je niet eens te vertellen hoeveel dit per maand is. Misschien begrijp je dan ook dat ik niet altijd de moeite neem om te zoeken, daar ik dan NOG veel langer online ben.

Blacksheep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan