Verloren foto's herstellen in windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

ToyBox

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2024
Goedendag,

Ik ben na het copieren naar een extrene schijf map 1 op 1. En na een herinstallie van windows 10.
In b.v. de map afbeeldingen => Iphone. de foto's kwijt.

Nu heb ik windows file recovery geprobeerd maar deze blijft uren hangen.
Ook heb ik de programma's revacu en een aantal andere geprobeerd. Maar helaas weet ik niet of ik de juiste foto's heb kunnen herstellen.

Wie heeft er een goeie oplossing ?

Maar helaas weet ik niet of ik de juiste foto's heb kunnen herstellen.
Waarom eerst een oplossing zoeken voor iets wat je nog niet zeker weet? 😜

Tja, je bent nogal vaag vrees ik. Blijkbaar is het je wél gelukt om (een deel van de) foto’s te herstellen? En met welk pakket? En je vertelt ook niet met welk ander pakket je hebt gewerkt? En ook niet of het kopiëren naar de externe schijf wél goed is gegaan?

Waar zijn jouw back-ups/reservekopieën?

Maar helaas weet ik niet of ik de juiste foto's heb kunnen herstellen.
Die foto's kun je toch bekijken met > Grote pictogrammen.

Een systeemherstelpunt van Windows zou in dit geval geen zin hebben gehad, want dat heeft geen invloed op bestanden in de mappen afbeeldingen, documenten e.d. Maar goed, heb je nu die herstelde bestanden bekeken in Windows Verkenner door weergave Grote pictogrammen te kiezen? Het is heel normaal dat de namen niet meer kloppen.

Een systeemherstelpunt van Windows zou in dit geval geen zin hebben gehad, want dat heeft geen invloed op bestanden in de mappen afbeeldingen, documenten e.d. Maar goed, heb je nu die herstelde bestanden bekeken in Windows Verkenner door weergave Grote pictogrammen te kiezen? Het is heel normaal dat de namen niet meer kloppen.
nee, windows 10 geeft aan geen enkel bestand te herkennen in die map.

Welke extensie hebben deze bestanden? Kun je zien met > Even aanvinken onder > Beeld > Bestandsnaamextensies (rechts bovenaan)

Welkom op het Helpmij.nl forum.
Op de geheugenkaart van de telefoon of het fototoestel staan ze misschien ook nog, zijnde gewist. Anders, wanneer het de telefoon camera betreft, prullenbak bekijken.
Worden ze geupload, zoals dat je ze op andere apparaten ook hebt kunnen zien? Apple heeft de mogelijkheid van de instelling iCoud- foto's. Dus als dat staat afgevinkt dan zijn die in ieder geval ook geupload. Misschien is het wel een systeemmap geweest van bestanden die in de iCloud staan. Nadat iCloud op alle gekoppelde apparaten uitgeschakeld wordt, heb je nog 30 dagen om ze uit de iCloud te downloaden. Ik weet anders niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan