verloren schrift / bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

de Brandweer

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2002
wie wil mij vertellen hoe ik oude verwijderde e-mail terug kan halen maar wat veel belangrijker is is er een programma dat msn berichten kan terug halen deze staat aangevinkt maar de map waar die in zou moeten staan is leeg dus de text die tegen elkaar is verteld is verwijderd het is van onkenbaar belang dat ik die text terug kan lezen.

staat normaal in c documets en settings en dan mijn bestanden en dan ontvangen bestanden maar die is leeg wie kan mij helpen daarmee om die text terug te vinden op de hd

Heb je in mapopties aangegeven dat de verborgen (systeem)bestanden ook moeten worden weergegeven, standaard staat dit nl uit.
Geen idee of dit helpt maar je kunt het in ieder geval proberen!

Succes d'rmee

Misschien is ie ergens anders heen? Kiijk eens in msn bij menu openen/extra/opties/berichten en dan staat daar waar die berichten weggeschreven worden. Bij mij is dat niet c: documents en settings, maar z: documenten. c: documents en settings heb ik wel, maar die is bij mij ook leeg.
Zoek anders een naar 'mijn ontvangen bestanden'. Of naar bestanden eindigend op .XML. Als je die vindt en degene die je zoekt ( naam persoon) zit daar tussen? Dan dubbelklikken op dat bestand zou genoeg moeten zijn om het te openen.

De verdwenen e-mail... gaat het hier om Outlook of om Outlook express? Of nog een ander programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan