Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoeveel watt zijn de boxen, dat is ook wat deze aan vermogen aan kan.
Belastbaarheid bedoel je, het is geen gloeilamp.![]()
Hangt van je boxen af. Als ze gelijkwaardig aan je versterker zijn, zou ik ze niet volluit belasten. Denk dat het niet eens zal klinken.
Het lijkt me, dat je boxen neemt die meer kunnen hebben, dan een versterker/reciever kan leveren. Zo blijven beide gespaart van narigheid, als je het voluit wil gebruiken.Maar als de belastbaarheid veel hoger is, dan de versterker kan leveren, is de laatste alleen de beperkende factor, toch?
Jou setje?Tja, B&W DM8, Yamaha C70-M70 combi, zegt je dat watt.300
Uiteraard kun je het overdrijven, maar je neemt meestal boxen, die voldoende boven het vermogen van de versterker/reciever zijn. De oude van mij heeft ook een beveiliging hiervoor en m'n nieuwe ook. Nu denk ik dat eerder de buren voor de deur staan, voordat de beveiliging inwerking treed.![]()
Hangt er vanaf wat je kiest Humpe. Je kan natuurlijk dure boxen aanschaffen en een goedkope versterker/reciever. Lijkt mij zonde van het geld, want je haalt nooit uit de boxen wat ze werkelijk kunnen. Je kan ook een dure versterker/reciever kopen en daar goedkope boxen nemen. Hiermee doe je de verterker/reciever weer te kort.
Jou setje?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.