Vernieuwen helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Berichten
1.975
Hallo,

sinds een aantal weken is helpmij.nl niet vernieuwd op het moment dat ik haar opnieuw bezoek. maw ik reageer op een vraag en ik kom dan evenlater terug dan staat mijn reactie er niet bij. Wel als ik op vernieuwen klik.

Ik verwijder regel matig cookies, temp files ed. Dus ik denk dat het daar niet aanligt.

Maar waar wel aan? Aan helpmij.nl of een instelling bij mij.

Had al even gezocht maar kan zo snel niet iemand anders met het zelfde probleem vinden.


bvd voor je reactie!

[edit] als ik na het plaatsen van mijn vraag op "home" klik dan staat mijn vraag er dus niet bij, wel weer als ik op vernieuwen klik[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Kijk eerst eens naar je instellingen:
in Extra>Internet-opties tabblad Algemeen onder Tijdelijke internet-bestanden staat Instellingen.
Klik daarop en dan kan je kiezen hoe vaak de pagina's ververst moeten worden.

NB. als je kiest voor Bij elk bezoek wordt ie echt niet sneller van; staat bij mij op Automatisch en dat werkt voor mij lekker. Even uitvogelen wat voor jou lekker werkt, lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
Zoals beschreven door Nanette staat het bij mij ook maar dan nog moet ik nog vaak meppen op Vernieuwen, dat is trouwens niet alleen op Helpmij. Ik stoor me er niet meer aan, het went. :)
 
Bedankt voor de reacties.

Het was inderdaad de genoemde instelling. :eek: Stom dat ik die over het hoofd heb gezien. Deze stond voorheen altijd op automatisch!


Tanx again!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan