vernieuwingsfrequentie veranderen in veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickos123

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
Berichten
8
Hoi, ik heb net met mijn domme hoofd de vernieuwingsfactor veranderd van de pc met vista erop.
Deze had ik veranderd van 60 naar 85 hertz. Alleen kon mijn beeldscherm dit niet aan en sprong meteen op zwart scherm. Ik kreeg het zwarte scherm niet meer weg!
Wel kan ik de computer gemakkelijk opstarten in de veilige modus omdat deze op veel minder hertz draaid.

Hoe krijg ik mijn beelscherm nu toch weer aan de praat? om hen terug te zetten naar 75 hertz. In de veilige modus lukt dit namelijk niet.

En ik heb ook geen ander beeldscherm wat ik er snel eventjes aan kan hangen om hem zo terug te zetten op 75 hertz

Kan iemand me helpen ik zit me de handen in het haar!

Alvast bedankt, Nick van der Eerden
 
In veilige modus videokaart (adapter) verwijderen, zou je probleem moeten oplossen.
Daarna opnieuw opstarten en de pc start dan in de normale modus met standaard instellingen. Dan weer de goede videokaartdriver installeren en vervolgens de frequentie weer instellen.
 
volgens mij begrijp ik uw antwoord verkeerd.

Moet ik nu de videokaart uit de computer halen, (computer open schroeven en dan eruit halen) En dan opnieuwe installeren?

of moet ik ergens de driver uninstallen en dan weer opnieuw installeren. zou u me precies kunnen vertellen wat ik moet doen. Want hier heb ik niet super veel ervaring mee.


Mvg Nick
 
Het laatste, apparaatbeheer en dáár de videokaart de-installeren / verwijderen.
 
JA super bedankt! het is gelukt op deze manier


Dankuwel!!!

Groeten Nick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan