Veroorzaakt Win10 met Office2010?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Hallo Allemaal,

Op een van m'n computers ga ik Win10 installeren.
Nu is de vraag kan Office2010 op dat Operating Systeem ook nogsteeds geinstalleerd worden, of krijg ik "problemen"?

MVG
Jan Filarski

Laatst bewerkt:
Waarom zou je problemen krijgen en ga je een upgrade doen of schoon installeren ?

Ik heb een upgrade van 8.1 naar 10 gedaan en office blijf gewoon werken dus niet opnieuw geinstalleerd alle programaas blijven werken behalve Silverlicht die werkt niet in 10

Silverlight werkt uitstekend onder Windows 10, zolang je maar IE als Browser gebruikt en niet Edge.

Hallo Terrarabo

Ik krijg in mijn Tree een Windows update icoontje,en dat wilde ik eens gaan proberen.
MVG
Jaan Filarski

Even terzijde....wat een drama is dat Edge zeg :P
Hoi,

de regels van de HM verzetten zich ertegen dat wij in dit topic over Edge gaan praten, maar nu ik ruim een weekje Win 10 draai met 2 browsers (IE en Edge) naast elkaar (wat overigens prima werkt), heb ik toch duidelijk de behoefte om zo links en rechts wat gedachten en ervaringen uit te wisselen. Dat mag uiteraard niet in dit topic, maar gelet op jouw (kennelijke) ervaringen met Edge, zou ik je willen vragen aan te haken in een nieuw door mij te openen topic over Edge. Ik ga eerst even kijken of er al een topic is, zo ja, dan borduur ik daar verder (en laat ik hier nog wel even weten welk topic dat dan is)
Ik heb echt wel behoefte aan een brede meningsvorming over Edge, want ik heb voor mezelf nog niet kunnen besluiten of ik Edge een ramp vind of juist niet............. enerzijds "lijkt" Edge razendsnel, anderzijds heeft 't zo links en recht mogelijk wat onhebbelijkheden.

Je kan in dit forum gewoon een topic over Edge starten. Ben je niet eens de eerste :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan