veroorzaakt xbox krassen als er iets op staat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Berichten
586
Hallo,

Ik ben welleens bij een vriend geweest toen er tijdens het gamen iets redelijks op zen xbox viel, vervolgens heel de cd bekrast en onleesbaar.
Sinds een paar maanden heb ik zelf een xbox en nu kom ik net uit me werk, en heeft me vader tv gemaakt op men kamer, met zo een digitaal kasje enzo, maar deze heeft hij op de xbox gezet (xbox licht), maar kan ik er zeker van zijn dat als dat kastje voor tv gewoon stil blijft liggen en ik zit te gamen dat er dan geen krassen op men games komen?

Mvg ricie
 
Er zouden geen krassen op komen, maar persoonlijk zou ik helemaal niks op een console neerleggen.
 
Oke, dan ga ik kijken of ik dat kasje kan verplaatsen, nog even een vraagje ik kom er net achter dat als ik de tulp stekkertjes in de tv doe, dan hoor ik het geluid van de tv niet meer, tv zit via scart, en 1 ander stekkertje zou niet weten wat dat voor 1 is, hoe kan k dit oplossen?
 
het tv kastje zal niet al te zwaar zijn, dus een echt "probleem" zal het niet worden + niet alle druk is op de cd speler van de xbox.


toch ben ik het met crash eens, ik zou er niks op zetten(maar mijn xbox staat dus dat gaat al lastig :p
 
Heeft iemand een antwoord op mijn vrijg die in 2e berichtje staat?
 
Heeft iemand een antwoord op mijn vrijg die in 2e berichtje staat?

begrijp ik het goed dat je tv kastje met een scart zit aangesloten?

en je hebt een tulp stekkertje? (rood wit voor geluid neem ik dan aan)

zou je een foto kunnen maken ik snap het niet helemaal :eek:
 
van tv kastje naar tv gaat 1 scart en 1 antenne kabel, maar als ik de 3 tulp stekkers van xbox erin heb zitten, hoor ik geluid van tv niet meer, van de normale tv
 
van tv kastje naar tv gaat 1 scart en 1 antenne kabel, maar als ik de 3 tulp stekkers van xbox erin heb zitten, hoor ik geluid van tv niet meer, van de normale tv

het was even zoeken hoor :p

je hebt 2 tulp stukjse bij de xbox, eentje is rood/wit naar een 3.5mm jack als je die erin hebt moeten daar eerst boksen ingeplugd worden voordat je geluid hebt

en je hebt degene die aan de kabel van de xbox zelf zitten (de standaard kabel) en als ik die erin doet, heb ik gewoon geluid.

dus ik denk dat je dan iets toch verkeerd hebt zitten.


*correct me if i'm wrong.

dit is niet uit ervaring maar ik weet dat je die 3 stekkertjes ook in een (meegleverd met de xbox) verloopstukje naar scart kunt doen.

het klinkt mischien raar (of het kan niet... :p geen tv expert hierzo) maar mischien kan je tv maar 1 van de 2 tegelijk aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan