Verouderde pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

spekkie123

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Hallo iedereen.

Ik had een redelijke pc maar die is ondertussen verouderd, en dan vooral de processor.

Nu zit ik te denken aan een nieuwe pc die toch de nieuwe games moet kunnen hebben. ( lees de nieuwe call of duty, battlfield, crysis 2 je kent het wel)

Nu heb ik zelf eigenlijk de ballen verstand van specificaties van proccesors en dergelijke.

De pc die ik nu heb zit een Geforce 8600GT in, is dit een kaart waarvan jullie zeggen die kan je nog gebruiken of is ook dit verouderd?

Dan nu het hoogtepunt:P

Kan iemand mij enkele suggesties geven wat ik voor pc zou moeten kopen? (of samenstellen)

Het gaat voornamelijk om het gamen ( ook online)

Mijn budget is zo ongeveer 800 euro.

Webshop of iets maakt niks uit, windows heb ik zelf wel en beeldscherm en alles ook.

Alvast bedankt

Ok bedankt voor je snelle antwoord.

Dus mijn Videokaart zou ik nog kunnen gebruiken?

Nog meer mensen met ideeen?

8600gt is een verouderde videokaart verder is deze type kaart van die famillie niet goed om mee te gamen
je kan hem nog gebruiken maar als je games gaat spelen raad ik een nieuwe videokaart aan

ik heb wat samen gesteld
klik
deze pc heeft een Core I5 750
4GB DDR3 Kingston geheugen
1TB samsung harde schijf
een HD6870 videokaart
het moederbord ondersteund beide crossfire en sli het ondersteund de nieuwe SATA 600
en usb 3.0 support
en de behuizing Coolermaster elite 430 met window
azerty doet de assemblage

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het samenstellen. nou heb ik nog wel een paar vraagjes.

Waarom kies je voor een i5 en niet een i7? ( of is dit puur omdat ik maar onegveer 800 euro heb)

Is 4 gb geheugen genoeg?

En kan ik hier ook even mee vooruit of zit ik met upgrades over een jaar of 2?

i7 is duurder en dan je moet inleveren op de videokaart
het kan wel maar is niet nodig en ook niet handig als je de games op zijn hoogst wilt kunnen spelen

en ja de computer zal het 2 jaar vol houden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan