HWV
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 feb 2009
Ik heb een script die verplaatst gegevens naar een ander blad.
De gegevens staan in twee kolommen en een aantal rijen naar beneden,
Dit herhaalt zich meerdere keren en met veel extra gegevens die ik niet mee wil nemen.
Het script is af dus jullie zouden hem ook kunnen gebruiken.
Het script is voor grote deels geschreven door Finch die mij heel erg hiermee heeft geholpen. Ik zelf ben een beginneling in VBA die met eeen beetje plak en knip werk een script in elkaar kan zetten. IK probeer het te begrijpen maar soms zoals nu gaat het boven mijn pet
Nu is mijn vraag hoe draai ik het proces om.
In de bijlage vraag heb ik een voorbeeld van hoe het is en hoe ik het eigenlijk wil hebben.
In "blad 1" wil ik A4 t/m J4 kopieeren naar sheet "zo moet het worden" daar achteraan wil ik uit "blad 1"regel C5 t/m J5 plakken.
Dit gaat zo door.
Er zit wel een uitzondering in om de bepaalde regels dient hij twee regels over te slaan.
Zie mijn bestand Vraag en ik hoop dat jullie mij hier bij kan helpen.
Groet HWV
De gegevens staan in twee kolommen en een aantal rijen naar beneden,
Dit herhaalt zich meerdere keren en met veel extra gegevens die ik niet mee wil nemen.
Het script is af dus jullie zouden hem ook kunnen gebruiken.
Het script is voor grote deels geschreven door Finch die mij heel erg hiermee heeft geholpen. Ik zelf ben een beginneling in VBA die met eeen beetje plak en knip werk een script in elkaar kan zetten. IK probeer het te begrijpen maar soms zoals nu gaat het boven mijn pet
Nu is mijn vraag hoe draai ik het proces om.
In de bijlage vraag heb ik een voorbeeld van hoe het is en hoe ik het eigenlijk wil hebben.
In "blad 1" wil ik A4 t/m J4 kopieeren naar sheet "zo moet het worden" daar achteraan wil ik uit "blad 1"regel C5 t/m J5 plakken.
Dit gaat zo door.
Er zit wel een uitzondering in om de bepaalde regels dient hij twee regels over te slaan.
Zie mijn bestand Vraag en ik hoop dat jullie mij hier bij kan helpen.
Groet HWV