verplaatsen bestanden (word 2010)

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik wil bestanden verplaatsen van de ene map naar de andere. ik krijg dan vaak (altijd?) de booodschap als ik wil slepen dat dit niet kan omdat het bestand is geopend in/mt Microsoft open XML. ik heb niks geopend maar ik zie wel tekst in het voorbeeldvenster? ligt het daaraan?
en hoe kan ik deze blokkade opheffen? nu maak ik maar een kopie en dan wis ik origineel en dat is omslachtig en gaat lang niet altijd goed!

:) Probeer maar alle bestanden selecteren ( alles opblauwen dus ) en rechte kant muis op klikken en in submenu knippen aangeven ( dus zonder slepen proberen ! ) ga maar naar gewenste andere map en rechte kant van muis in map op lege plek klikken en in submenu aangeven plakken ..... zal op die manier lukken ?? :confused:
---------------
:confused: Niet gelukt ??
Dan ev. zo proberen :
Open alle twee mappen, ... die met word documenten dus, en lege/of andere map waarnaar toe je word documenten verplaatsen wil ... ( laat ze zo geopend staan ! )

1.)-Open taakbeheer en laat open staan ( ! ! ) ..!
2..)- In taakbeheer stop maar EXPLORER process ( laat taakbeheer aan staan ! )
3.)- Herhaal boven-gegeven operatie
4.)- In taakbeheer schakel explorer terug aan, ... via boven links vakje Bestand/Nieuwe taak uitvoeren ...en typ maar in EXPLORER ...bevestig dat ...
is het gelukt ?? :D

Laatst bewerkt:
ik ben even druk, dus ik heb het nog niet geprobeerd. het lijkt me ingewikkeld. na volgende week ga ik ermee aan de slag, ik houd je op de hoogte.

ik wil overigens maar een of enkele bestanden verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan