verplaatsen films lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pleunepiep

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2003
Ik wil mijn films van de interne harde schijf verplaatsen naar de externe harde schijf.
De meeste zijn gelukt, maar er blijven er 4 ,waarbij ik de melding krijg, dat er niet genoeg schijfruimte is.
Dit is echter niet het geval.
De films zijn ongeveer 4 GB groot.
Ook de andere films hebben deze grootte.
Het zijn verschillende soorten bestanden.
o.a. Video TS, iso en image.
weet iemand hoe dit kan en wat ik er aan kan doen, dat het wel lukt?

Alvast dank voor je reactie

Misschien handig om even te vermelden wat de ontvangende schijf precies nog beschikbaar heeft en wat de bestanden van die 4 films totaal nodig hebben.

Is je externe harde schijf fat geformateerd? Dit kan je zien bij de eigenschappen van de schijf. Een schijf die fat geformateerd is kan bestanden groter dan 4GB niet verwerken.

[De schijf is FAT 32 geformatteerd.
er moeten nog 4 films op die samen ongeveer 16 GB zijn en er is op de schijf nog 87 GB vrij
Het vreemde is dat er wel films naar verplaatst zijn die 4,37 Gb groot zijn

Lees wat RobertG schrijf en maak er ntfs van inplaats van fat 32

Uit hoeveel bestanden bestaan die 4 resterende films en wat is de grootste bestandsgrootte van het grootste bestand?

elke film is een imagebestand.
de kleinste is 4.1GB en de grootste 4.3GB

Zoals Robert ook al schreef, FAT32 kan niet meer dan 4 GB behandelen.

Toch maar naar ntfs toe gaan:

start, uitvoeren en cmd intikken en op OK drukken. In de dosbox typ je in:

convert x: /fs:ntfs (vervang x door je eigen driveletter)

Toch nog even reagerend:

je schreef in je 1e bericht dat de films uit verschillende soorten bestaan, waaronder Video_ts mappen.
DAT zou dan tevens de verklaring kunnen vormen voor het wel slagen van de andere kopieeracties.
Een video_ts map bevat altijd meerdere bestanden die tesamen de film vormen, maar de onderscheidelijle bestanden zijn nimmer >4GBb PER STUK. (Althans, IK ben nog nooit een film tegengekomen waarbij een onderdeel van de video_ts map groter is dan 4GB.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan