Ik heb een workbook met zo'n 20 tabs (sheets)
In iedere sheet staan de gegevens horizontaal, van kolom A tot kolom Z
Graag zou ik de gegevens onder elkaar willen hebben.
Range
A1-A99 -> A100
B1-B99 -> B100
C1-C99 -> A200
D1-D99 -> B200
E1-E99 -> A300
F1-F99 -> B300
G1-G99 -> A400
H1-H99 -> B400
enz.
is daar een simpele oplossing voor, bij voorkeur via een functie?
Dank !
p.s. ik heb nog gezocht naar de mogelijkheid om, laten we zeggen, eerst A1-A99 te kopiëren en dan in A100 te plakken met celverwijzing naar de A1-A99 range
(lees: =A1 =A2 =A3 enz.) Misschien bestaat die wel, maar ik heb 'm niet gevonden, helaas. Vandaar deze vraag.
In iedere sheet staan de gegevens horizontaal, van kolom A tot kolom Z
Graag zou ik de gegevens onder elkaar willen hebben.
Range
A1-A99 -> A100
B1-B99 -> B100
C1-C99 -> A200
D1-D99 -> B200
E1-E99 -> A300
F1-F99 -> B300
G1-G99 -> A400
H1-H99 -> B400
enz.
is daar een simpele oplossing voor, bij voorkeur via een functie?
Dank !
p.s. ik heb nog gezocht naar de mogelijkheid om, laten we zeggen, eerst A1-A99 te kopiëren en dan in A100 te plakken met celverwijzing naar de A1-A99 range
(lees: =A1 =A2 =A3 enz.) Misschien bestaat die wel, maar ik heb 'm niet gevonden, helaas. Vandaar deze vraag.