versatel een ramp

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
783
ik heb nu vanaf 12 juli versatel maar ik vindt het tot nu toe een ramp de beloofde snelheid wordt amper gehaald?
van de 20 mb haal ik maar 15 mb?
vele storingen zelfs als het groene lampje brand van de modem is er storing?
heb al tig keer gebeld en krijg je een bandje te horen met al onze medewerkers zijn in gesprek bel op later tijdstip terug
laatst kreeg ik er pas om 12:00 snachts 1 te pakken die kon me niet helpen want iedereen was al naar huis
volgende dag belde ze terug dat er in het hele land bij versatel een grote storing was volgens hun een dns server storing?
heb nu alweer 4 dagen storing want niet alle paginas werken meer nu werkt het wat weer maar voor hoelang?
nieuwsgroepen die ontzettend traag zijn?
heb sinds 12 juli zeker al 20 hele dagen storing gehad kortom versatel een grote ramp
nog meer mensen met deze ervaringen???
 
de consumentenbond heeft zich er al mee bemoeid er zijn al honderden klachten binnen gekomen over versatel
 
Ik heb een versatel adsl family, maar ben er zeer ontevreden over. Bijna iedere dag wel storing of hele trage verbinding. Als je een mail stuurt naar rekening@versatel.nl krijg je een deel van je geld terug. Op zich wel aardig, maar ik heb liever een constante verbinding. Vraag me alleen af of andere providers beter zijn. Ik kwam van UPC, chello en had daar ook veel problemen.
 
laaste tijd gaat het iets beter maar de snelheid is nog traag zeker bij grabit maar 6 kb???????
 
reactie

Geplaatst door APOCALYPSE
laaste tijd gaat het iets beter maar de snelheid is nog traag zeker bij grabit maar 6 kb???????

maar met een payserver haal ik verschrikkelijk hoge snelheden.

Ik vind het ook een beetje raar dat iemand gaat zeuren als die 15 mb haalt ermee. dit konje van te voren op je vingers na tellen. en versatel zegt zelf ook dat je niet de 20 zal halen.

Ik haal met versatel familie 20mb icm een payserver soms snelheden van 1600 of meer kb/ps dus mij hoor je niet klagen.
 
Re: reactie

Geplaatst door rene1980


maar met een payserver haal ik verschrikkelijk hoge snelheden.

Ik vind het ook een beetje raar dat iemand gaat zeuren als die 15 mb haalt ermee. dit konje van te voren op je vingers na tellen. en versatel zegt zelf ook dat je niet de 20 zal halen.

Ik haal met versatel familie 20mb icm een payserver soms snelheden van 1600 of meer kb/ps dus mij hoor je niet klagen.

van een snelle provider mag je toch verwachten dat de snelheid bij grabit goed is?
 
De reclames zijn nu ook zoiets van:

Snelheden tot wel 20 MB informeer naar de snelheid in uw regio.

Ofzoiets:p:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan