Versatel problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredmel

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2001
Ik heb Versatel besteld, maar deze doet het nog niet
De ADSL lijn zou het naar mijn adres nog niet goed doen
Men heeft mij verteld dat eerst Chello afgesloten moet zijn (dus echt abb verlopen) voordat meb Versatel in de centrale naar mij toe kan lussen
Is dit zo
Ik heb een beetje het idee dat dit niet waar is
Chello is opgezegt per 1 september, dus zouden ze dan pas Versatel kunnen aansluiten

Volgens mij ook :-) Ze schijnen zelf wat problemen te hebben om ADSL op tijd aan te sluiten bij de klanten, maybe een rotsmoes van ze!

Een vreemd verhaal, daar Chello volgens mij via de Coax-kabel binnen komt en Versatel via de KPN lijn.:confused:
(kan het fout hebben)

Hoi

Toch klopt het.
Dit probleem doet zich voor waneer Versatel zich wil aansluiten.

Maar dit kan komen door twee dingen.
Als je het speciaal Live Voedtbal Abonnement hebt genomen is dit een smoes omdat ze te weinig tijd hebben om iedereen op tijd aan te sluiten.

sinds dat Zonnet samengegaan is met Versatel is KPN de markt uigeslagen en dat betekend daat internet aanbieders tegenwoordig niet meer zelf het abonnement beheren maar dat de verbinding bij KPN ligt. Deze bekabelingen onder de grond worden nu ook verkocht aan de aanbieders. Dit betekend dat het niet via de KPN bekabeling is of via de Coax-kabelling.

Dat betekend dat dus Chello te laat is met afsluiten probeer get 2 sptember nog een keer en kijkdan of alles nog werkt?

Groetjes,
''Patero''

Laatst bewerkt:
Patero schreef:
dat betekend daat internet aanbieders tegenwoordig niet meer zelf het abonnement beheren
Geloof maar dat de isp nog steeds de abbo afsluiten en beheren. ;)

Deze bekabelingen onder de grond worden nu ook verkocht aan de aanbieders. Dit betekend dat het niet via de KPN bekabeling is of via de Coax-kabelling.

Ik weet niet hoe je aan deze informatie komt :8-0:
De kpn is en blijft het netwerk bedrijf, zolang je een ptt lijn binnen hebt liggen en je betaald netjes je abbo dan is er niets aan de hand, besluit je de kpn op te zeggen dan zal de isp 10 eurie's extra in rekening brengen voor het koper.
( koper: betekend dat je gewoon het draadje huurt voor dat bedrag van 10 euro )

Hallo,

Dit heeft niets met de bekabeling te maken.

Versatel heeft zijn zaakjes gewoon niet op orde.

volgens mij is het een smoes je kan toch verschillende providers hebben of zie ik dat verkeerd?

Is idd blabla, want zoals crash al zegt, chello gaat via je tvkabel en adsl via je telefoonlijn, je kan rustig 2 internetverbindingen hebben op die manier.

kzou versatel om wat meer informatie vragen, en beweren dat het wel mogelijk is! kijken wat ze dan antwoorden :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan