versatel via usb alcatel/ericsson

Status
Niet open voor verdere reacties.

fluffie

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2005
al enige dagen bezig kennis computer aan de praat te krijgen via ericsson usb... met versatel.
had nog een usb alcatel liggen en via site keurig de goede software kunnen downloaden. helaas is tussen de bedrijven door de computer ermee opgehouden dus windows 98se er opnieuw opgezet, na format. internet deed het gisteren prima, vandaag niet meer, de ondersteuning via versatel laat te wensen over, bekabeling overigens ook. deed het echter bij vorige isp goed. sommige paginas doen het, zoals google, www.nu.nl maar verder niet.

Heb je Versatel via hun eigen netwerk ? Of via het KPN netwerk ?

Heb je eventueel nieuwe drivers/firmware geinstalleerd ?

Kun je wel bijv ping op een www adres en ook op het betreffende ip nummer van dat adres ?

het is via het versatel netwerk, heb het hele internet afgespeurd maar niets kunnen vinden. ik heb bij mijn buurvrouw het alcatel modem aangesloten de de goede software geinstalleerd en dat deed het prima toen ik wegging, ze hebben het een en ander gedownload en toen was het einde oefening, geen internet meer, volgens versatel was er storing in onze wijk.........vreemd niets op de site. Wilde gisteren computer van buurvrouw nogmaals formateren en herinstalleren om te kijken of internet weer te bereiken was. maar buurvrouw had geen tijd dus houd het voor mij op . bedankt voor je reactie maar volgens mij gaat die ericsson usb nooit lukken.

Je kunt niet achterhalen wat ze dan gedownload hebben ?

nee, kinderen.....die van mij doen ook van alles.
niets belangrijks op mijn computers en formatteren is een fluitje van een cent.
kan hem wel aan de praat krijgen maar dan moet ik wel de kans krijgen. was alleen nieuwsgierig of die ericsson ook met versatel aan de praat te krijgen is.
via installatieprogramma kan je alleen vpi en vci op 8,48
zetten en voor versatel moet 0,32 ingesteld worden, zou niet weten waar ik dat moet doen.

Je weet zeker dat bridge modus wel mogelijk is bij de ericson usb ?

Nog beter:leg je ericson in de kast en ga voor een ethernetmodem.

volgens mij niet, kan nergens wat vinden.
maar ik ga me niet meer inspannen voor mijn buufje, 2 avonden gezeten, verteld dat ik een geweldig programma had (via helpmij, everest home edition) om haar video en geluidskaart te vinden , computer was gecrashed en ze had vage drivers, . ze had even geen tijd.....
volgens haar storing versatel, hadden ze haar verteld.
zou me roepen als ze weer op internet kon met mijn usb alcatel ivm downloaden drivers, ......niets meer gehoord. dus einde oefening, maar heb weer wat geleerd. thks voor de moeite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan