Versatel

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
He ik heb een vraagje,:)

Wij hebben nu een abbonement van Planet Internet Comforthttp://www.planet.nl/planet/show/id=916068

Toen keek ik op versatel zag ik dat wij eigenlijk best wel duur internet hebben.:confused:
Maar nu hoor ik van sommige mensen dat versatel nu wel goed gaat, maar bij zo'n programma op TV zijden ze dat het nog super slecht ging en dat niemand tevreden was:confused:

Heeft iemand hier misschien ervaring mee:)

Alvast bedankt,

Heb wanadoo dus zelf geen ervaring met Versatel maar ik hoor ik mijn omgeving flink wat klachten zoals, slecht bereikbare helpdesk, langdurige uitval en problemen met overstappen.

adnieuwenhuizen zei:
Heb wanadoo dus zelf geen ervaring met Versatel maar ik hoor ik mijn omgeving flink wat klachten zoals, slecht bereikbare helpdesk, langdurige uitval en problemen met overstappen.

En dat zegt iemand met wannadoo. De provider die in elke test als slechtste naar voren komt, zeker op het gebied van helpdesk/service :confused:

Iig, een vriend van mij heeft nu dik een half jaar versatel en heeft in die tijd twee keer een uitval gehad. Eén keer een dag en één keer een uurtje. Verder nooit klachten gehad over versatel. Het bevalt hem zelfs zo goed dat ik net mijn aanvraag de deur uit gedaan heb. 24 maart komen ze het aansluiten. Kan niet wachten.. :) :)

En vergeet niet dat het typisch nederlands is om iets wat nieuw is af te zeiken, zonder dat ze weten hoe of wat. Wat mij wel zorgen baart is dat het bedrijf versatel is overgenomen door tele2, een bedrijf waar ik nou niet echt een hoge pet van op heb. Maar ik denk dat er niets veranderd aan het concept..

Versatel is goed.

Ik heb 20 Mb van Versatel en telefonie.

Daar zit een decoder bij om TV te kunnen kijken. Maar zolang digitaal nog niet volwassen is blijf ik analoog kijken. En ik heb even kort naar Nederland 1 gekeken, dat was niet om over naar huis te schrijven. En voor dat voetbal van hun moet je blijkbaar toch betalen, maar dat kan mij gestolen worden.

Een min-puntje, ik kan niet meer inbellen naar girotel, maar daar wordt aan gewerkt, had wanadoo ook in het begin (volgens de techneut van de Giro)

Eric:thumb:

@tarabass Je hoeft niet bang te zijn voor Tele2, na 01-02-2006 heet Versatel trouwens Tele2. Ik denk dat het de telefonie alleen ten goede komt. Mijn KPN is opgezegd, en alles doet het nog steeds. P.S. Ben nog nooit mijn verbinding kwijt geweest. Ben ooit met Zon gratis begonnen. Wel twee keer (in 3 jaar) router moeten resetten. Vraag me niet waarom.

Laatst bewerkt:
Beste Tarabas,
Ik gaf nadrukkelijk aan zelf geen ervaring te hebben met Versatel omdat ik wanadoo heb.
Neemt niet weg dat ik mijn omgeving veel klachten hoor over Versatel.
Die hoor ik overigens ook over wanadoo en ondervind ze persoonlijk. Maar er werd gevraagd naar Versatel vandaar.

adnieuwenhuizen,

Laat die mensen dan hun klachten bij Versatel melden, zodat die zijn service kan verbeteren.

T.S. heeft niets aan "hear say"

Eric:p

Tarabass zei:
En vergeet niet dat het typisch nederlands is om iets wat nieuw is af te zeiken, zonder dat ze weten hoe of wat. Wat mij wel zorgen baart is dat het bedrijf versatel is overgenomen door tele2, een bedrijf waar ik nou niet echt een hoge pet van op heb. Maar ik denk dat er niets veranderd aan het concept..

Idd typisch nederlands,maar als je bij Tele 2 digitaal wou telefoneren en tevens internet zou willen gebruiken ben je toch mooi in de aap geleogeerd,want het produkt krijgt men niet draaiende en de consument is de dupe.Eea is inmiddels van de website gehaald dus wees op je hoede !

adnieuwenhuizen zei:
Beste Tarabas,
Ik gaf nadrukkelijk aan zelf geen ervaring te hebben met Versatel omdat ik wanadoo heb.
Neemt niet weg dat ik mijn omgeving veel klachten hoor over Versatel.
Die hoor ik overigens ook over wanadoo en ondervind ze persoonlijk. Maar er werd gevraagd naar Versatel vandaar.

Maar dat je problemen hebt met wanadoo, of dat je veel klachten hoort over wanadoo, zei je niet. Het leek er op (zo las ik het tenminste) dat je bedoelde dat er over versatel veel klachten waren, maar dat jij ze over wanadoo niet hebt. En dat er veel klachten zijn over allebij de providers is een feit. Ik wilde even aangeven dat er over beide providers veel klachten zijn, maar dat het de 1 wel goed bevalt en de ander niet. Vandaar het 'confused-smilie' omdat het toch allemaal een gok blijft en voor een ieder persoonlijk is, en ik dacht dat het jou wel beviel ondanks alle klachten. Je zult het gewoon moeten proberen en ondervinden. Meer alternatieven heb je op dit moment niet echt..

Maar even ontopic denk ik dat je er goed aan doet over te stappen. Je kpn-verbinding vervalt, bellen in het weekend en s'avonds is gratis (volgens mij) en je internetverbinding is al gauw 3 keer zo snel. En dat terwijl je zo'n 18 euro (in mijn geval) goedkoper uit bent. En is de helpdesk niet bereikbaar van versatel, kun je altijd op helpmij komen ;)

upsidaisy zei:
Idd typisch nederlands,maar als je bij Tele 2 digitaal wou telefoneren en tevens internet zou willen gebruiken ben je toch mooi in de aap geleogeerd,want het produkt krijgt men niet draaiende en de consument is de dupe.Eea is inmiddels van de website gehaald dus wees op je hoede !

Zou je dat (als kenner zover ik weet) wat uitgebreider uit willen leggen? Wat is er bijvoorbeeld weggehaald van de site en welke site? Ik weet dat er problemen zijn met tele2 maar welke precies en de technische verklaring ervoor weet ik niet. Ik heb toevallig vorige week met versatel gebeld en gezegt dat ik er niet blij mee ben net na mijn aanvraag te moeten lezen dat tele2 de boel overneemt. Na wat vage antwoorden en het aandringen van mij om op de vraag 'kan ik mijn kontrakt wettelijk gezien ontbinden als het niet bevalt, omdat het om een naamsverandering gaat' antwoord te geven, moest hij mij niet meer dan gelijk geven dan dat dit ook kan. Maar dit doe ik het liefst natuurlijk zo snel mogelijk, en omdat ik weet dat jij er veel verstand van hebt, zou jij mij dit aanraden of uit kunnen leggen wat te overwegen?

Natuurlijk ook gelijk onfo voor de t.s. :p

Eric_Daleboudt zei:
Ik heb 20 Mb van Versatel en telefonie.
Ben ooit met Zon gratis begonnen.

Geld voor mij hetzelfde, alleen m'n huidige ADSL is dan 4 Mb met telefonie.
Het televisepakket zou er van mij direct af mogen ik maak er helemaal geen gebruik van.

Een storing komt bij elke provider wel eens voor ( zeker met een nieuw product) maar om dan gelijk een provider te gaan afkraken?

Tele 2 had een optie om digitaal te gaan telefoneren en internetten (plat gezegd)
Men gebruikt hiervoor de digitaalbox vood 422 van tele2.
Als je op de website van Tele2 kijkt is dit hele produkt verdwenen.

Dit heeft er gestaan:

http://www.internetten.nl/nieuws.asp?id=13809&taal=nl

Toch wel pijnlijk als je het besteld hebt !

Ook nog iets anders dan achterhaalde info.

Wat een berg info die negens op slaat.

Versatel heeft mij langdurig aan het lijntje gehouden met "helaas kunnen we dat nog niet leveren" als ik ze vertelde dat UPC het wel kon.

Om dit te kunnen moet het netwerk er zijn en je moet de hardware kunnen leveren. Ze hebben m.i. terecht gewacht totdat dat klaar was.

Om problemen te voorkomen leveren ze het alleen inclusief monteur. (die van mij was weggekaapt bij UPC, en had het over niet uit te leveren hardware bij die club).

Ergo: Als er iemand is die zelf slechte ervaringen heeft met versatel, laat het ons weten.

En weet dat je op het internet alles kunt vinden, zelfs abrikozepitten die je van de ****** afhelpen.

Eric.

@ upsidaisy:
Als je iets van je site haalt omdat het niet te leveren is lijkt mij heel wijs.
Als jij nu je VWGolf verkoopt en een RollsRoyce bestelt, ga je dan ook klagen dat je zo lang zonder auto zit, zoals op die site wordt gedaan.
Als ze boos zijn dat hen iets wordt verkocht dat een lange levertijd heeft, kan ik begrijpen. Dus niet je oude schoenen weg doen voor je nieuwe hebt.

Laatst bewerkt:
Hmm, deze twee dingen staan helemaal los van mekaar volgens mij. Deze box ga ik volgens mij niet gebruiken en deze box heeft Eric volgens mij ook niet in gebruik. Ook de pakketten zijn totaal verschillend. Komt de technologie wel overeen met mekaar?

Eric_Daleboudt zei:
Wat een berg info die negens op slaat.

Versatel heeft mij langdurig aan het lijntje gehouden met "helaas kunnen we dat nog niet leveren" als ik ze vertelde dat UPC het wel kon.

Om dit te kunnen moet het netwerk er zijn en je moet de hardware kunnen leveren. Ze hebben m.i. terecht gewacht totdat dat klaar was.

Om problemen te voorkomen leveren ze het alleen inclusief monteur. (die van mij was weggekaapt bij UPC, en had het over niet uit te leveren hardware bij die club).

Ergo: Als er iemand is die zelf slechte ervaringen heeft met versatel, laat het ons weten.

En weet dat je op het internet alles kunt vinden, zelfs abrikozepitten die je van de ****** afhelpen.

Eric.

@ upsidaisy:
Als je iets van je site haalt omdat het niet te leveren is lijkt mij heel wijs.
Als jij nu je VWGolf verkoopt en een RollsRoyce bestelt, ga je dan ook klagen dat je zo lang zonder auto zit, zoals op die site wordt gedaan.
Als ze boos zijn dat hen iets wordt verkocht dat een lange levertijd heeft, kan ik begrijpen. Dus niet je oude schoenen weg doen voor je nieuwe hebt.

@Eric:het moet voor jou toch wel heel fijn zijn om je frustraties te kunnen botvieren op een forum als dit !

Lezen is ook moeilijk ,maar ja ik neem je opmerkingen niet echt serieus !

Er wordt mij gevraagd om uitleg te geven (nota bene door iemand anders) nav het feit dat die niet onder de indruk van Tele 2 en de boodschap is wees op je hoede met deze nieuwe technieken en dat blijkt uit mijn voorbeeld,en vervolgens kom je met een aantal opmerkingen die absoluut kant nog wal raken.Waarschijnlijk heeft je frustratie te maken met een oud topic waar we elkaar tegenkwamen maar zorg dat je je eigen frustraties ergens anders kwijt raakt want dit is niet echt zinvol.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan