Verschil AMD Athlon 64 X2 6400+ en AMD Phenom X3 8650?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leek mij ook al ja. Schijnt dat je ook een Xeon (server processor) kan gebruiken ipv een Core. Zelfde socket, snelheid en 30 euro goedkoper.

Denk dat ik sowieso wel gewoon voor de desktop versie ga, maar kwam het toevallig tegen. :)

Verder nog tips voor een goed moederbord? Mag rond de € 80,- zijn. Het is tenslotte niet dat wat de snelheid bepaald (wel stabiliteit) en alle leuke functies als sli en raid gebruik ik toch niet. Ik haal alles bij www.norrod.nl en die hebben voornamelijk Asus moederborden. Heb er wel 1 op het oog alleen de site ligt op dit moment plat...

mss wat laat ik weet het niet.
Maar asus P5K is goed bordje dat je achteraf gemakkelijk kan upgraden dat begint vanaf 89euro Oo 9 euro erover, maar ik zou daar voor gaan.

EDIT: www.alternate.nl of voor de belgen onder ons (zoals ik ;)) www.alternate.be

Laatst bewerkt:
Klopt. Dit is hem uiteindelijk geworden. :)

Toch bedankt voor je tip! Ik heb hem ook bij Alternate.be gekocht. De koeler moet nog even beter... hij is soms erg heet. Denk dat die koelpasta op de boxed koeler een beetje stuk is door het vele proberen met het plaatsen...

Toch bedankt voor je tip! Ik heb hem ook bij Alternate.be gekocht. De koeler moet nog even beter... hij is soms erg heet. Denk dat die koelpasta op de boxed koeler een beetje stuk is door het vele proberen met het plaatsen...

Proper systeem is het geworden! Veel succes ermee.
En ja niet te lang wachten met het koelprobleem aan te pakken.

mss vraag eventjes afsluiten ;)

is het toch een ander MOBO geworden en andere CPU ?;)

Mooi systeempje geworden Breezer, Daar kun je voorlopig wel weer mee vooruit.:thumb::thumb:

Proper systeem is het geworden! Veel succes ermee.
En ja niet te lang wachten met het koelprobleem aan te pakken.

mss vraag eventjes afsluiten ;)

Inderdaad, moet er niet te lang mee wachten, maar hij staat daar zo mooi..... is altijd weer "lastig" om hem uit elkaar te halen. :)

is het toch een ander MOBO geworden en andere CPU ?;)

Anders dan in het begin van het topic ja. AMD neemt mij veel te veel stroom... Intel is veel zuiniger.

Mooi systeempje geworden Breezer, Daar kun je voorlopig wel weer mee vooruit.:thumb::thumb:

Ik ga er wel vanuit! Ben er in ieder geval erg blij mee... 1 nadeel: ik erger me rot aan andere pc's nu... traagheid. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan