Verschil ATX v2.03 en ATX v2.2?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chuim

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Berichten
89
Hallo iedereen.

Ik heb deze week een nieuwe videokaart besteld, de MSI N650TI TF 2GD5/OC BE. Ik heb voor deze gekozen omdat ik graag de nieuwste games in 1920*1080 wil spelen en mijn huidige Geforce 8800 GT dat niet meer kon bieden. Ik heb deze via tweakers gevonden, daar stond geen minimum watt bij, maar verder door gegoogeld, en ik zie dat hij minimaal 450 Watt vereist. Zelf heb ik een Zalman ZM360B-APS die intotaal over 360 Watt beschikt, maar mijn Huidige videokaart vereist minimaal 400 Watt en doet het prima.

Ik heb dus gegoogeld voor een niet al te dure voeding en ben bij de geavanceerde voeding Ewent EW3902 van 550 Watt gekomen, link: http://www.pc39.eu/power-supplies/pc-voeding/ewent-ew3902-geavanceerde-voeding-550-watt
Dit is ATX Type v2.2, en mijn huidige is een ATX ver. 2.03/ ATX 12V ver 2.2. Ik ben nou niet helemaal zeker van of dit hetzelfde type is.

PS. De voeding die ik gevonden heb vind ik eigelijk wel erg goedkoop vergeleken de meeste 550 Watt voedingen, is hier nog een rede voor?

Groetjes Chuim
 
Laatst bewerkt:
NIET aan beginnen, kies enkel A-merk voedingen tenzij je je pc kapot wil hebben. Je Zalman voeding is prima voor deze videokaart, 450W is enkel nodig als je geen A-merk voeding hebt.
 
NIET aan beginnen, kies enkel A-merk voedingen tenzij je je pc kapot wil hebben. Je Zalman voeding is prima voor deze videokaart, 450W is enkel nodig als je geen A-merk voeding hebt.

Jij denkt dus dat mijn huidige voeding goed genoeg is? En wat ik heb gevonden is dus geen goede kwaliteit?
 
Laatst bewerkt:
nope, dat is geen goede voeding die jij gevonden hebt (die 550W). Je Zalman is wel een A-merk voeding, dus daar zou ik bij blijven ;)
 
nope, dat is geen goede voeding die jij gevonden hebt (die 550W). Je Zalman is wel een A-merk voeding, dus daar zou ik bij blijven ;)

Oke, erg bedankt, ik heb even gegoogeld en zie inderdaad dat zulke voedingen heel snel stuk gaan. Nu nog hopen dat mijn nieuwe videokaart genoeg heeft aan mijn zalman.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan