• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verschil office 2003 en 2007 ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begrijp ik het goed dat je ontwikkelt op een Office 2007 PC en dan probeert te draaien op een Office 2003 PC? Dat is op zich toch voor problemen vragen :(

Stopt hij nog altijd op dezelfde lijnen code als in het begin van je post of zijn het ondertussen al andere geworden?

mcs51mc

ik dacht dat op zaak ook 2007 was

als ik Dim sq as Variant op div plaatsen gebruik dan loopt het weer even door tot volgende probleem

heb laptop van zaak meegenomen en doe het dadelijk na eten controleren

gr arie

Kijk in je VB-Editor eens welke verwijzingen aangevinkt zijn. Object Library 12.0 is eigen aan XL2007, voor XL2003 is dit versie 11.0
Denk je ook niet dat het stilaan tijd wordt om je bestand eens te posten, want we zijn hier nu al 22 posts bezig met "Probeer dit eens" "Wijzig dat eens" "Kijk hier eens naar" "Kijk daar eens naar" en we zijn NOG GEEN STAP VERDER. :evil::evil:

Laatst bewerkt:
heren

id link werkt niet ?

ik post een bestandje wat uitgekleed is

ik weet dat dit alles in 2003 gemaakt had moeten maken maar niet aan gedacht :o

Object Library 11.0 is aan gevinkt dus oke

deze is in 2007 gemaakt

ik kan via laptop van zaak (nu thuis) wel controleren

Bekijk bijlage week 1 .rar

gr arie

heren

ik ga dit op opgelost zetten it,r bij ons is er mee bezig om te upgraden