Verschil openen / bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjoef

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2009
Berichten
270
Hallo, als ik met de rechtermuistoets op een document (word 2010) klik kan ik kiezen voor openen of bewerken. Wie kan mij het verschil vertellen?
 
:) ALS je op een Word document in submenu op bijw. openen klikt, .... dan Word document opent en je kan text binnen bewerken/op eigen wens veranderen dus,
MAAR ..... ALS je gelijk op bewerken klikt dan Word document ook weer opent, ... en in dit geval dan kan je text binnen op je eigen wens veranderen /bewerken ook ...:D ...:thumb: .. snappie ?;) ( een klein geintje :D ) ...
Het is geen verschil dus....tussen Bewerken en Openen ....;) of tussen Openen en Bewerken ...:D
------------------
Kop Op ! ...wij zijn niet zoomaar senioren ...achteraf gezien zijn wij steeds jonger ( in gedachten...maar toch )
 
Laatst bewerkt:
:d
2enqqug.jpg
:thumb:
 
En toch is het antwoord een beetje kort door de bocht.... Bij normale documenten maakt het inderdaad geen verschil of je Openen of Bewerken kiest, maar doe je hetzelfde bij een Sjabloon, dan zul je toch aanmerkelijke verschillen bemerken. Bij <Openen> maak je namelijk een nieuw Word document op basis van de sjabloon, bij <Bewerken> open je de sjabloon in de Bewerkmodus. In het eerste geval heb je dus een nieuw (al dan niet leeg, hangt natuurlijk van de sjabloon af) document, en bij Bewerken kun je de sjabloon aanpassen. En dat is toch echt een heel wezenlijk verschil.
 
:d Dat klopt .....:thumb:
Maar hij boven geeft aan een word document openen ( dus zijn ze dan meerdere ? ) ... en neem ik aan dat bij betreffende word document bepaalde tex bestaat ...toch ?:( het is niet duidelijk Met of Zonder text:confused:)
bij jouw verklaring volgens mij bedoeling geldt voor nieuwe word zonder text te openen of bewerken ...toch ??:(
 
Laatst bewerkt:
TS heeft het in zijn vraag inderdaad over documenten, maar als je in de verkenner de extensies verbergt, dan is er bijna geen verschil te zien tussen een .doc of een .dot bestand. Idem dito voor Word 2007/2010 documenten. En dan is het belangrijk om het verschil te weten. Bovendien zou ik niet graag de mensen de kost geven die geen verschil zien tussen een sjabloon en een document...
 
:D Snap ik je ..maar is goed ....:thumb:
En neeii wij senioren doen we zoiets niet .....:confused::)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan