verschil tussen al die voedings

Status
Niet open voor verdere reacties.

ranger

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
wat is nu eigenlijk het verschil tussen al die verschillende voedings
je hebt 200 250 300 350 400 watt
maar
kan je dan meer of juist minder?
en moet je nog op beplaade dingen letten als je een hogere voeding aanschaft?

heb ik gedaan maar daar word ik niet wijzer over de verschillen
heb wel veel verschillende merken voorbij zien komen
:rolleyes:

Ok. een 200/250W wordt zelfs niet meer verkocht. Te licht voor de huidige PC's. 300/350W is ook al zeer miniem. Dus hoe hoger de W des te beter. Wat natuurlijk niet wegneemt, als je een goedkope voeding aanschaft , die kan die de W waarschijnlijk ook niet leveren bij volle belasting. Dus maw een voeding van een goed merk, en dan 500W dan ben je safe. Het prijskaartje is dan ook naargelang.

ok
ben nu voor een nieuwe kast aan het kijken en daar kom je dus inderdaad tegen dat er een 300-350-of hoger in zit
maar kwa prestaties kan je dus beter een hogere nemen

hoe meer watt hoe beter de pc draait, want ik had laast een nieuw mobo, processor en geheugen gekocht en dat trok me 300watt voeding niet dus ik heb een 350 watt voeding gekocht en dat deed et wel :D dus een amd sempron werkt niet met 300 watt

Geplaatst door hardcoregamer
hoe meer watt hoe beter de pc draait, want ik had laast een nieuw mobo, processor en geheugen gekocht en dat trok me 300watt voeding niet dus ik heb een 350 watt voeding gekocht en dat deed et wel :D dus een amd sempron werkt niet met 300 watt

En waarom niet???. Je kan een voeding van 500W kopen voor 30€. Bij volle belasting ( vb 300w) gaat die voeding door de knieën. Een zeer goede voeding van 300W, gaat bij volle belasting het wel houden. Het prijskaartje is dan ook X4.

Dus maw. Koop een goede voeding, je betaalt wel het 4 dubbele, maar je bent zeker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan