Verschil tussen legaal en illegaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Ik heb een illegale versie van XP Pro draaien. (no suprise to me)
Nu krijg ik dus meldingen er van.

Ik ben best bereid om er voor te betalen om het origineel te bemachtigen hoor.
Ik zit er veel op, en XP bevalt me wel.

Maar ik vraag me af wat de voor en na delen zijn als ik via genuine ga doen.
Of kan ik dan beter naar de winkel lopen en daar origneel kopen?
Of stuurt microsoft mij een originele?

Wat kan ik meer met origineel dan ik nu met deze versie kan?
Of is het miss verstandiger ff te wachten op vista?

Alvast bedankt

Als je tevreden bent met windows xp dan zou ik daarvoor gaan. Windows vista vergt nogal wat van je machine. Ik weet niet wat voor machine je nu hebt??
Het makkelijkste is denk als je hem gewoon in de winkel haalt. En het voordeel van een originele is dat je gewoon updates kan blijven binnenhalen en geen last hebt van de vervelende meldingen van een illegale versie. Ik denk niet dat je meer of minder kan doen met de versie die je nu gebruikt.

Ik meende eens gelezen te hebben dat je met illegale versie geen nieuwe IE en MWP kan downloaden, klopt dat?
Wat loop ik nog meer mis dan?

Even zoeken wat nieuw prijs is :)

ps...wat voor systeem ik heb kan je toch zien, dat heb ik eens ingevuld in mijn lijst...

Zijn dat geen onderdelen die via de update binnenkomen? Inderdaad met een illegale versie zou het kunnen zijn dat je die niet kan ontvangen.

Ik heb geen lijst gezien dus zou het niet weten, maar je hebt een aardig snelle machine nodig wil hij lekker draaien. Heb vista op een laptop geprobeerd met een pentium 4 met 512mb en werkt erg traag.

Mhmm.... is refereren naar autopatcher tegen de regels van het forum?

Maar ik vraag me af wat de voor en na delen zijn als ik via genuine ga doen.
Of kan ik dan beter naar de winkel lopen en daar origneel kopen?
Of stuurt microsoft mij een originele?
@Bandit123: vragen van TS dacht ik met dit topic van antwoorden te voorzien.:D

Ik meende eens gelezen te hebben dat je met illegale versie geen nieuwe IE en MWP kan downloaden, klopt dat?
Wat loop ik nog meer mis dan?
Voor die programma's (en andere door MS aangeboden programma's) moet je voor het downloaden de Windows Genuine Advantage test doen.

Ach ja Mister Windows!!er zijn meer wegen die naar Rome gaan...........kappe

maargoed, als je windows illegale meldingen heeft, dan is autopatch dus een welkome aanwinst tegen dit probleem.

die kun je gratis aanvragen/downloaden. Sturen ze hem met cd-rom op dacht ik. :D
Ik stel voor dit onderwerp af te sluiten. Als we al niet het hoofd van enkele mods op hol hebben gebracht :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan