Verschil tussen sata 1 sata 2 en sata 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Ik ben mijn ssd al in de computer plaatsen, alleen kom ik nu op het moederbord tegen van sata 1 sata 2 en sata 3.
Welke zal i kaansluiten?

En welke is het snelst??

Windowsfaq

Neem aan dat dat gewoon de aansluitingen op het moederbord, die zijn gemerkt 1 t/m x
Welk moederbord heb je?

Ik ben mijn ssd al in de computer plaatsen, alleen kom ik nu op het moederbord tegen van sata 1 sata 2 en sata 3.
Welke zal i kaansluiten?

En welke is het snelst??

Windowsfaq

Als je de aansluitingen bedoelt op je moederbord .. Nee, dat maakt geen ene zier uit ..

Het enigste wat je dan wel correct moet aangeven is je opstart disk in de bios ..

Suc6! :thumb:

Beetje zonde van het geld, een SSD op zo'n oem HP bordje in een standaard HP desktop

Eens, maar ligt er wel aan, met welk doel je de ssd plaatst...

Wanneer je hoopt op het beter kunnen spelen van games, het sneller kunnen downloaden, om maar eens wat te noemen (zie vroige vragen van TS), dan heb je er toch niet veel aan...

Eens, maar ligt er wel aan, met welk doel je de ssd plaatst...

Wanneer je hoopt op het beter kunnen spelen van games, het sneller kunnen downloaden, om maar eens wat te noemen (zie vroige vragen van TS), dan heb je er toch niet veel aan...

Mwhah, games zullen vanaf zon ding wel sneller starten, echter downloaden als je zon ding in je pc hebt hangen gaat geen bitje sneller ..

heb zelf hiero 2x 80 Gb SSD's van intel erin hangen als raid-0, puur om snel op te kunnen starten :)

Nogmaals, dat zijn we eens, sneller opstarten, sneller lezen en schrijven, natuurlijk.

Maar, naast het feit zoals gezegd dat downloaden niet sneller gaat, heeft een ssd ook geen invloed op de ingame prestaties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan