Verschil tussen sitecom 54g en 300N

Status
Niet open voor verdere reacties.

argos50

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Berichten
254
Goedenmiddag,

Ik heb vandaag een nieuwe draadloze router geplaatst (sitecom 54g) en op de doos staat Speed 54 Mbps en Real Speed 18-23 Mbps.

Ik kom echter niet hoger dan 11 Mbps, de websites openen dan ook erg traag.

Nu wil ik deze terug brengen en ruilen voor de sitecom 300N met een snelheid van 300 Mbps (Real speed 70-100 Mbps).

Ga ik nu ook merkbaar vooruit of blijft dat gehannes met die router doorgaan. Voorheen had ik een netgear en die voldeed prima.

Grtz,
argos50
 
ik ben van een zyxel 54g naar een sitecom 300N gegaan.
en ik wil niet meer terug...ik haal nu de snelheden waarvoor ik ook betaal bij mijn provider..
 
Heb nu sitecom 300N met usb dongel geinstalleerd en snelheid is nu maar liefst 135 Mbps. Dirt is wat anders dan die 11 van de 54g.
Websites laden gaat nu zo snel dat ze er bij wijze van spreken al staan voordat ik er op geklikt heb.
Een ding zit me nog dwars, ik zit nu te rommelen op een "onbeveiligd netwerk" en krijg hem niet ingesteld op "veilig netwerk". Waar kan ik deze gegevens ingeven?

Grtz,
argos50
 
mooi zo en nu even bij speedtest.net een test uitvoeren
 
Ik weet niet hoe ik die schermpjes moet uploaden van speedtest, maar hij gaf de volgende waarden aan: Downloadsnelheid 14,78 en uploadsnelheid: 1,43, niet slecht bij een snelheid van ziggo van down 15 en upload 1,5

Grtz,
argos50
 
dat is zekers mooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan