verschil tussen update en upgrade bij nero 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

LukDessein

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jun 2011
Hallo

Ik heb een vraag ivm Nero Multimediasuite 10. Is er een verschil tussen update en upgrade? Bij een updatecheck kreeg ik meer dan 1Gb aan "updates". Zijn deze gratis? Of moet hiervoor (zonder dat je het weet) toch betaald worden?

Mvg
Luknero 10 update of upgrade.JPG

Hoi,
welkom op Helpmij
Het verschil is dat een update voor je huidige versie geldt en een upgrade is een update naar een betaalde e/o hogere versie v.h. programma.

Bedankt voor de vlugge reactie!
Mag ik dan alle updates die in de bijlage te zien zijn installeren? Dit lijkt me nogal een grote update...

Groeten
Luk uit Flanders Fields

Ja, Nero staat bekend om z'n enorme omvang van programma's. Dat is 1 van de redenen dat ik al jarenlang van Nero ben afgestapt. Er zijn genoeg (gratis) alternatieven. Als ik me goed herinner was dat vroeger al zo bij een update, ze installeren gewoon het volledige ge-updatete programma opnieuw.
Zal wel iets met bedrijfspolitiek of zo te maken hebben, kunnen ze weer vervelende pop-ups inbouwen om toch vooral de nieuwere versie aan te schaffen.

Ik heb dus de "updates" binnen gehaald. Toen ik Nero opnieuw wou gebruiken vroeg men onmiddellijk "betalen indien je de <<updates>> wil gebruiken"...
Met andere woorden : updates voor een legaal gekocht programma bestaan blijkbaar niet... En updates zijn volgens Nero upgrades...:(
Toch bedankt voor alle antwoorden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan